Bolavy zaludok, co na to?

KAS

Mam bolesti zaludka uz skoro rok (vlavo pod rebrom, niekedy vzdadu za rebrom az pri chrbtici, strieda sa to s nevolnostou), som bez zlcnika (uz 10 rokov, ale do tohto problemu som s travenim problemy nemala). Nemam helicobactera a vysetrenie gastroentero bolo negativne,takze ma poslali domov ze mi nic nie je, vraj mam len mierne zapalenu sliznicu zaludka. Pracujem ako SZCO a nemam velke stresy. Kto mi poradi?

simka111

Neviete mi poradit co je priznakom toho ze mi vždy po jedle žblnka v žaludku a dost to je počut.. často ma boli zaludok ale ved jem zdravo..moze to byt tim ze dlho jem rovnaky druh stravy..jem skoro kazdy den na ranajky,desiatu a večeru chlieb..je to vela???? :( dakujem.

mirka 23

Môže to byť ATB. Prečo ich začal brať? Teraz ich už musi dobrať...
V každom pripade po dobrati ATb trba brať probiotika, najlepšie dve tabletky večer s kuskom jablka.

jonson

prosim vas poradte mi mojho manzela boli ako ze zaludok berie antibiotika lebo jechory a nevie s coho mu ju tak zle ani jest nemoze poradte dakujem

mirka 23

lilly, inak, pred jedlom skus zjesť nejaku zeleninu, poriadne požuj, tak sa utvoria tiež nejake enzymy. A dosť dobra je aj fatra a hlavne ta liečivá, ktorá je v litrovej fľaši.

mirka 23

Lily, môžeš mať nedostatok kyselin, da sa to liečiť Betainom HCL, dobré su aj enzymy, probiotika a vlaknina.
Tu je članok o kyseline, skus pozrieť či nemaš tieto priznaky.
-odkaz odstránený-

marika9999

lily,
v prvom rade musíš neodkladne navštíviť lekára. Je veľmi nutné zistiť príčinu tvojich problémov.

lily.

ahojte,poradi mi niekto?od minuleho tyzdna mi je zle na zaludok.stale sa mi grga a napina ma na vracanie a ktomu som stale unavena.

jaja-jaja

Príznaky vredovej choroby
bolesti sezónneho charakteru (jar, jeseň), väčšinou sú spojené s jedlom
bolesť je tupá a trvalá a môže sa zhoršovať