Veľmi veľký kožný problém

Príspevok v téme: Veľmi veľký kožný problém
mirulienka

Dobrý deň, mám 35 rokov a od roku 2000 sa mi začal na tvári vytvárať výsyp od očných viečok a postupne po celej tvári. Navštívila som už rôznych odborníkov, diagnóza mi nebola presne definovaná, probém zotrváva. Výsyp je niekedy zhoršený, svrbí, je krupicovitý a miestami zapálený. Na slnku sa to zhoršuje, strava to neovplyvňuje, skúšala som, pri užívaní antibiotík sa to ukľudní, po vysadení antibiotík sa to vráti. Pri choreobe mávam vysoké teploty (aj cez 39 stupňov C) a vtedy ju mám zlepšenú. Mám preliečeného HP, mám nízku hladinu krvných doštičiek, systémové ochorenie zatiaľ nebolo stanovené, ale ani vraj do budúcna vylúčené. Bola by som rada, aby po tak dlhom období sa našlo riešenie. Vopred ďakujem.

RNG

Samento a GSE na "autoimunne", pozri temu "autoimunne choroby" kde su spomenute hlavne borelioza, chlamidie, mykoplazmy a rozne virusy v nasom tele, ktore su "skryte=latentne" a v kombinacii sposobia hromadu chorob, na ktore lekari maju nazov autoimunne, lebo nie su vysledkom jedineho patogenu ale viacerych mikrobov odrazu a zda sa, ako keby telo samo seba napadalo, tj nici na pohlad zdrave bunky(na pohlad...)

monica

a robili ti testy na nejake autoimunitne choroby? neviem ako vyzera to co mas, ale takyto ekzem na tvari a este zhorsenie na slnku sa pripisuje priznakom na lupus..

adriana

Dobry den.
Asi pred mesiacom a pol som si nasla na nohe medzi kolenom a chodidlom drobny bordovy vysyp ktory nesvrbel.Zacala som to trochu sledovat ale mam pocit ze sa to pomaly zvacsuje.Svrbelo ma to iba raz ale mam vazne obavy aby to nebolo nieco vazne.Uzivam aj antikoncepciu.Momentalne nie som na svk tak by som potrebovala radu ak niekto vie co by to mohlo byt.Uz to mam velke do dlzky asi 2x1,5cm.
Dakujem
istvanova.adriana@hotmail.co.uk

Anett