vyjedanie chladničky cez noc

damaxy

radca súhlasím s tebou ja naštastie viem si rozkázat a potom mi ani nepríde na chut.No dôležité je vediet si to povedat a dodržat vlastné rozhodnutie.

radca

Nie som študovaný odborník ani na psychlogiu ani na stravovanie, ale ak zhrniem vsetky vedomosti týkajúce sa tvojho problému, ktoré som do seba vstrebal za tie roky, ta viem, že ženy na rozdiel od mužov sú náchylnejšie na sladké ako muži a vyplýva to z ich hormonálnej vybavenosti. Na tom samozrejme nie je nič zlé. Tvoj problém je v tom, že si rozmaznané decko, ktoré svoje sladké musí okamžite dostať, len čo mu na to príde chuť. Rozmaznanosť ta nie je vlastná len ľuďom ale dokonca aj zvieratám, údajne sa takto správajú aj psi, kanárici, či doma chované iné zvieractvo. Jediný liek na tvoj problém je že ked sa najbližšie zobudíš tak si ten zákusok nedaj ale si povedz že si ho dáš až ráno, a ráno ak by ťa to omínalo tak si povedz, že si ho dáš až na obed a vtedy si ho už môžeš dat.Proste odlož to. A uvidíš, že na obed to už nebude také silné nutkanie. To, že sa budíš vždy v určitý čas zapričiňuje podmienený reflex vylučovania tráviacích šťiav, čo pokusmi úž v 19. storočí dokazal ruský vedec I P Pavlov (ak chceš tak si v knižnici k tomu prečítaj čo potrebuješ o výsledkoch jeho pokusov na psoch). Pravdou je fakt, že k fungovaniu tocho podmieneného reflexu si sa dopracovala svojou maškrtnosťou a dlhodobým návykom ktorý ťa teraz drží ako v pasci. Prekonať to môžžeš asi jedine tým odložením ako som už odpísal. Vyskúšaj, držím ti palce.

slamka

a keby si si vyskusala dat tabletku na spanie aspon na na par noci?mozno by to pomohlo,ty by si si odvykla a potom by si sa uz nebudila.oklamala by si tak organizmus.mozno by to slo?

sima26