Používanie antikoncepcie

Príspevok v téme: Používanie antikoncepcie
geraldine

Ahojte,dala som si predpísať antikoncepciu (tablety) a keďže som v tomto začiatočník, prosím o rady skúsenejších. Prečo sa v krabičke nachádza iba 21 tabliet (na mesiac, keď doužívam všetky tablety, či hneď nastane menštruácia (keď som ju mávala pravidelne po 28 dňoch), ako sa mi prípadne upraví. Či po 21 dňoch užívania sa musím počas 7 dní chrániť pred otehotnením inými prostriedkami? Čo sa vlastne deje počas tých 7 dní vysadenia? Je to síce veľa otázok, ale ja verím, že si nájdete chvíľku a pomôžete mi nájsť odpovede na moje otázky. Ďakujem vám vopred za všetky príspevky.

M 25

prasiatko, asi nechápeme ..

čo ako z teba tečie?? spermie? však to je normálne :D
ak chceš otehotnieť, tak drž nohy hore :D

prasiatko

Ahojte...chcem sa spytať uživam antikoncepciu a pri pohlavnom styku zo mna všetko to vyjde (chapeme sa čo myslim)...je to normalne?

miska.d