Ahojte. Prosim Vas o radu alebo nazor. Chystam sa na depilaciu chlpkov hornej pery laserom. Vobec neviem ako ta procedura prebieha, kolko krat to treba absolvovat, kolko to stoji....a ci sa to oplati a tak. Dik, za rady a nazory.
ahojte
LASER
V mojom živote som skúsila epiláciu a holenie s používaním gélu pred holením. Ak mám pravdu napísať, prikláňam sa ku holeniu. Pohrávam sa s myšlienkov, že by som sa obrátila na odborníkov a dala si odstrániť aspoň 85% svoich chĺpkov. Chcem to dosiahnúť týmto spôsobom: IPL je anglickou skratkou názvu metódy Intenzívneho Pulzného Svetla (Intensive Pulse Light). Je to prevratná technológia, ktorá sa vo svete používa na kozmetické účely už cca 15 rokov. V posledných rokoch na celom svete vidno obrovský nárast záujmu o túto metódu, najmä pre jej bezpečnosť, účinnosť a cenovú dostupnosť. Princípom činnosti je záblesk svetla, ktoré sa transformuje na teplo, ktoré prechádza cez pokožku a zasahuje vlasový korienok. Zároveň ho tým oslabuje a zatavuje cievky, ktoré vyživujú samotný vlasový korienok a tým dochádza k jeho zničeniu a následnému odumretiu chĺpku. Aplikované svetlo presne určenej vlnovej dĺžky, je absorbované farbami tmavého odtieňa - najmä červenou farbou a preto ľahko dosiahne cibuľku chĺpka. Ostatné farby ho odrážajú, alebo prepustia bez reakcie a preto nie sú zasiahnuté iné štruktúry, ako práve korienok chĺpka. Cenovo je lacnejšia táto metóda ako laser. Podpazušie, celé nohy, a oblastie bikín (rozkrok) stojí 10 000,- Sk a dá sa na to našetriť...alebo z dedičstva? ha ha. Poradí mi niekto ak má s touto metódou už skúsenosti? Mám sa na to dať, alebo mi ostáva holiť sa každé 2-3 dni, kedže moje chĺpky sú tmavé. Ďakujem.
beauty woman,chemic.peeling je slabý odvar:)a mikrodermabr.je o inom,ale poznám to,a dakujem za odpoveď.Ja som v KE na plastic.chirurgii bola na pohovor,a zvažujem,či ísť do toho,al.nie.Chcela by som naprv nej.reputáciu,kto to už vyskúšal.