Extrémné nevychovaná matka

Príspevok v téme: Extrémné nevychovaná matka
Drawethree

Dobrý deň,
rád by som prišiel po radu. Bývam s mojou mamou v tej istej bytovke, len v inom byte, nakoľko som zdedil byt po otcovi a neplánujem sa v blízkej dobe z neho sťahovať a ani ho predávať. Moja mama ma extrémne nevychované črty osobnosti, nevie sa správať ako aj v rodinnej sfére tak aj na verejnosti. Je extrémne dotieravá, kontrolačná a má tendenciu riešiť všetko možné a aj nemožné, o všetkom musí vedieť, myslí si, že ona je tá, čo má vždy pravdu a že celý svet sa musí točiť okolo nej ako si ona zmyslí. V poslednej dobe zvykne normálne aj pozerať sa z okna na mňa keď prichádzam domov a keď vchádzam z druhej strany do bytovky tak sa presunie z balkóna do kuchynského okna a zas ma pozoruje alebo hovorí úplne nejaké sprosté a nepodstatné reči. Keďže pracujem ako programátor vo forme home office, cez deň mi kopu krát klope na dvere (zvonček som si už musel dať preč kvôli nej pretože ma to extrémne vytáčalo keď mi vkuse zvonila) a otravuje ma s nepodstatnými vecami čo mi iba beru čas, energiu a chuť do života. Extrémne ma toto jej chovanie vytáča, je staršia a má 64 rokov, susedia ju tiež moc nemusia pretože nikoho si nevypočuje a skáče do reči a rieši iba svoje "problémy". Rovnako si myslím, že práve pre toto nemá aj kamarátov a kamarátky, pretože nikoho by nebavilo tráviť čas s takýmto človekom. Chybu si avšak nikdy neprizná, chyby vidí vždy ona na druhých a nie na sebe. Mám aj dvoch ďalších bratov ktorí tiež toto chovanie na nej pozorujú a tiež zdieľajú rovnaký názor na to, avšak nezažívajú ho tak často, pretože oni bývaju inde. Rád by som si prišiel po radu, čo s takýmto človekom robiť.

Foxi