Rozísť sa alebo nie?

Príspevok v téme: Rozísť sa alebo nie?
Naneta252

Ahojte. Raz som sem písala ohľadom vzťahu na diaľku - riešenie problémov. Chcela by som od Vás radu. Sme na začiatku vzťahu (on pracuje v zahraničí a ja študujem na Slovensku). Kedze je tam mesiac a pol ( a 2.tyzdne doma), tak ten vztah viazne. Zhovarame sa uz menej, chcela som aby prisiel na Slovensko ze takto to medzi nami skonci (vraj nie, pretoze sa mu neoplati kvoli takemu platu). Citim, ze mi chyba jeho blizkost, no mam pocit ze peniaze su pre neho dolezitejsie nez ja... vedela som ze to bude tazke, kedze mame mat vztah na dialku.. no cakala som, ze sa mi bude viac venovat. Mam pocit, ze on ma v zahranici svoj zivot a ja tu svoj. Pochadzam z rodiny, kde aj moj otec pracuje v zahranici a my sme doma.. mozno preto to ma na mna taky vplyv, viem ake su tie vztahy ked rodina nie je spolu.. chcem byt s nim, no mam pocit ze pre neho je dolezitejsie vsetko len ja nie.

Čo robiť? Uz sme sa raz o tom zhovarali a vravel, ze nieco vymysli... tym, ze sa mi menej venuje nez predtym, tak mam pocit ze to vsetko viazne a ak to nezacneme uz teraz riesit, tak ten vztah skonci kvoli vzajomnemu odcudzeniu..

onlyonedee

Ahojte všetci, som veľmi rád, že to môžem zdieľať; Osobitne sa chcem poďakovať a odporučiť psychikovi, ktorý mi pomohol vyhrať v lotérii. Hral som lotériu už dlho bez šťastia, až kým som na Facebooku nenarazil na komentár od ženy, ktorá ďakovala jednému doktorovi Oguduovi za to, že jej pomohol vyhrať v lotérii. Videl som o ňom aj nejaké pozitívne komentáre, tak som sa rozhodol, že ho vyskúšam. Natiahol som sa k nemu a po vykonaní kúzla mi dal čísla na hranie. Po hraní som vyhral obrovskú sumu!! Je to génius!! . Môžete ho kontaktovať na jeho e-mailovej adrese DROGUDUTEMPLE@AOL.COM Ďakujem neskôr 

daniela2

ahoj, predstav si, že by on po Tebe chcel, aby si prestala študovať a išla za ním do zahraničia pracovať. Išla by si?