Skúsenosti s anglickým jazykom

muro007

Ja som sa naučil Anglicky sledovaním seriálov :D choď sem sledujserialy.io milion seriálov v EN dabingu niečo si vyberieš a určite to značne pomôže

fmfiain123

Dobrý deň pupavka18,
ja som tie kategórie učebníc anglického jazyka napísal preto, lebo učebnica Yes je iba úrovne B1, B2, C1 a to je pre mňa až príliš ťažké. Teraz študujem knižku AJ pre samoukov a keď to preberiem teším sa na tvoje materiály.

pupavka18

Fmf.

Veď áno, od A1....C2, ale to som myslela, že toto je jasné, lebo dnes je info z netu strašne veľa pre každého.

Moje info len ako doplnok som dala, kurz na yutube je síce v češtine, ale nesmierne krásne je robený a podaný tak, že naozaj aj úplný začiatočník sa ,,pohne" dopredu.

A na nete keď zadáš:

Angličtina pre samoukov s CD,.

ti vyjde dosť výsledkov, z ktorých si vyberieš na 1000% :)

ovomaltine

Skus ucebnicu pre samoukov, to je lepsie ako pre skoly. Mne sa pacia aj take velmi stare klasiky ucebnice, maju ich po bazaroch, aj na nete v bazaroch. Potom sa da ucit online, to moc nemam prehlad alebo aj na youtube. Tie online formy pri dnesnych moznostiach by mali byt super.
A z coho sa prave ucis?

fmfiain123

Dobrý deň všetkým,
učebnice anglického jazyka sa delia do šiestich skupín: A1, A2, B1, B2, C1, C2. Kde A1 je pre úplných začiatočníkov a C2 je pre profesionálov. S akou knižkou ste začínali na základnej škole? Ja by som potreboval knihy pre úplných začiatočníkov.
Dobrý deň pupavka18,
z tvojich učebných materiálov som zatiaľ nič neprebral nič, lebo mám niečo vlastné na štúdium. Ale už sa na to teším.

Ďakujem za ochotu a odpoveď.

pupavka18

Áno, učím a super je, že aj iný jazyk môžeš. Tiež ,,trénujem" pamäť:):) takto.

Fajn je, že hocikedy sa dá, dnes už každý má základy zo školy, a táto slovná zásoba je až veľmi slušná, cvičenia k tomu sú super

Tiež ma yutube ten kurz od: Jana Dvořáková - angl.pre úplných začiatočníkov, nemá chybu

Krásne vysvetlené

pupavka18

Na nete ešte zdarma www.lingohut.com