Antikoncepia Belara

Príspevok v téme: Antikoncepia Belara
nojml16

Ahojte,
Momentalne uzivam antikoncepciu Belara - je to moja prva HAK a využívala som uz jeden blister, mala som 7 dni pauzu, všetko tak ako mi gynekologička hovorila. Celych 21 dní užívania som mala mierne bezbolestné špinenie a to mi povedala, ze je absolutne normalne. Po užití poslednej tabletky sa dostavilo krvácanie tak ako malo.

Teraz som však začala druhy blister, tak ako predtym, dokonca som už ani nešpinila. Až včera (12.deň užívania) som začal opäť špiniť + som mala kŕče v podbrušku ako pri menštruácii, dnes tento stav pokračuje. Stretli ste sa niekto s niecim podobnym?

Dakujem moc za vsetky skusenosti :)

nojml16

Mavala som velmi silnu mestruaciu aj bolesti + nadmerne ochlpenie a problemy s pokožkou po uprave toho ochlpenia. Gynekologicka mi povedala, ze aj to špinenie bude uplne normalne, co sa tyka inych veci ako to ochlpenie a plet ze to mozem badat zmenu pokojne az po 3 mesiacoch uzivania.
Takze neviem ci hned robit z toho halo. Hoci dnes mam stav akokeby som mala normalne menstruaciu aj ked nie som v 7 dnovej pauze. Pod vplyvom tej HAK sice neumieram od bolesti ani nekrvacam brutalne ako bez nej ale aj tak je to cele mimo... :/

valermo

Tiež som ju užívala, neboj sa, je to úplne prirodzená reakcia organizmu. Predsa len je to veľký zásah do tela, potrebuje si na HAK len zvyknúť, nič viac. Ak by ti ale aj naďalej robila problémy, tak by bolo fajn prehodnotiť, či neprejsť na inú značku.

Textová Inzercia

olej cbd
CBD olej vo svojej najprirodzenejšej podobe.

Doprajte si CBD so zložením, ktoré je vytvorené prírodou a podložené vedou.