Lexaurin

Príspevok v téme: Lexaurin
Nika99990000

Dobrý deň, približne mesiac užívam na odporučenie obvodného lekára 1,5 mg lexaurinu jeden krát denne kvôli uzkostnym stavom, vnútornom nepokoji. Na spanie mi bol predpisany neurol 0,25 mg 1 tableta pred spanim. Ale kedze zaspim normalne neurol neberiem.Mam pocit ze lieky mi nepomáhajú, počas dňa zazivam taky zvláštny pocit ktorý Vám neviem ani opísať citim ze tak zvláštne vidím ,veci okolo mna sú ako keby nereálne pritom viem , že je to reálne..potom nastupi uzkost a uz cítim ze je zle..alebo keď vyjdem von do jasného svetla. Je to veľmi nepríjemné a ťažko sa to opisuje. Myslíte že je to spôsobené mojou úzkosťou alebo to môže spôsobovať lexaurin. Chcela by som ho vysadiť, chcem sa spýtať, či ho môžem po mesiaci sama vysadiť ci je možné po takej dobe mat abstinenčné príznaky? K psychiatricke som objednaná za necelé dva týždne, Viete mi dovtedy niečo poradiť, poprípade ako mam postupovať s úzkosťou.
Ďakujem vopred za odpoveď
Pekný deň

Omen

Každý z nás je iný, inak reaguje na lieky, čo jednému pomôže, druhému môže zhoršiť stav. Ak sa tvoj stav po Lexaurine zhoršil, potom je to práve on, čo môže za tvoj stav. Vysadenie konzultuj ale s lekárom, ktorý ti ho predpísal.

Mercury

Tak každý sa s tým vyrovnáva inak a zvláda inak . Ak je to moc zle tak bez liekov asi nie ,možno pomoze psychológ,využi ho ak chces je zdarma . Prajem ti veľa šťastia ,musíš byť silná

Nika99990000

Ďakujem za odpovede. Ked ja ani neviem kde nastal tento zlom a kedy to vsetko zacalo. Zacalo to tak nahle, mozno tym ze posledny rok okolo mna zomrelo dost blizkych ludi a nejako to mozno vsetko dolieha na mna alebo ja neviem . Potrebovala by som sa uz aj vratit do prace, ale neviem ci to bude lepsie alebo horsie... da sa to liecit aj bez liekov ? Ak ano, ako? Viem, ze vsetko je len v hlave, ale v takomto stave je tazke bojovat s tym pozitivnymi myslienkami... mysel mi stale pracuje uz mam pocit ze sa zblaznim.

ahjajjaj

Tie zvláštne pocity Ti spôsobuje choroba a nie lexaurin. Počkaj na termín u lekára a tomu povedz ako sa cítiš. Je možné, že Ti zvýši dávku liekov. Spýtaj sa aj na Neurol, či ho musíš užívať, keď už nemáš so spánkom problémy, alebo len podľa potreby. Lieky proti úzkosti sa majú užívať minimálne 3 mesiace, aby sa prejavil ich účinok na zdravotný stav. Ak sa ten zlepší, je možné začať ich postupne vysádzať.

Mercury

Ahoj ,je to spôsobené úzkosťou. zažívam a zažíval som to isté .Lieky beriem už dlhšie ale ,žiadna výhra to nie je . Tie ktoré berieš teraz sú benzodiazepiny ktoré sú určené len na tlmenie akutualnych stavov ale z dlhodobého hľadiska problém neriešia. Možno zažívas veľký stres a vnútorný boj . Radim ti byť sAma sebou taka aka si so svojími + aj - a nesnazit sa byť niekto iny alebo čo si myslíš že by si mala alebo nemala,skús sa vrátiť do čias ako si sa cítila vtedy keď si takéto stavy nemala a byť sama sebou bez ohľadu na to čo si ostatný "aj keď je to napr tvoja rodina"myslí

Textová Inzercia

olej cbd
CBD olej vo svojej najprirodzenejšej podobe.

Doprajte si CBD so zložením, ktoré je vytvorené prírodou a podložené vedou.