ako nájsť pomoc

Príspevok v téme: ako nájsť pomoc
sentess

Ahojte,
som mladá študentka, ktorá s ocitla v silných depresiách. Už skoro rok cítim ťažký kameň na hrudi, nezaspím bez liekov na spanie a beriem persen a ešte predpísané psych. lieky (mojou lekárkou). Každý deň je rovnaký - kvôli náročnosti odboru nemôžem chodiť von a medzi ľudí ani teraz, keď sa opatrenia relatívne uvolnili, neviem sa ešte 4 roky osamostatniť a doma mám agresívneho otca, ktorý so mnou neprehovorí pekného slova.

Najhoršie však je, že to nemám vôbec kde ventilovať. Nechcem byť na príťaž, zaťažovať ľudí okolo, spolužiakov. Sami toho majú nad hlavy a nemám veľmi priateľský kolektív a taktiež dnes je skôr taká doba, že ľudia myslia na seba, nechcú počuť cudzie problémy, nie sú tu, kým z toho vyslovene niečo nemajú. .. a hlavne nechcem nikoho ťahať dole, alebo sa stále sťažovať.

Rozmýšľala som preto, že si nájdem psychológa. Ale neviem ísť cez lekárku (je to na dlho, berte to ako fakt, nechcem to urobiť, lebo je to pre mňa riskantné, keďže musím opakovane podávať papier, že som psychicky zdravá, inak by sa môj život rozpadol oveľa viac, ako je..) ale problém je, že bez lekára si psychológov s dnešnými cenami neviem dovoliť (50-70 eur jedna necelohodinová konzultácia, 35 eur odpísanie e-mailu, veď toza posledné roky stúplo trojnásobne...) a okrem toho, asi by mito jednorázovo bolo nanič.

Chcela som sa spýtať preto, či nemáte nejaký nápad, ako dostať pomoc, či zvonku,či zvnútra, ja proste cítim, že sa potrebujem občas vyventilovať, porozprávať, že to nezvládam absolútne.

Ďakujem za každú radu.

Zuzana209

nájdi na internete dobré kresťanské spoločenstvo, potom tam choď a popros o modlitbu, potrebuješ duchovné oslobodenie, ak nájdeš skutočných kresťanov, ktorí milujú Boha - vôbec im nebude vadiť keď im budeš dlho popisovať svoje veci...ak si z BA môžem ti poradiť - napíš mi na zuzatka@atlas.sk...neboj sa Boh ťa oslobodí, potrebuješ len aby ťa niekto sprevádzal..

ahjajjaj