Problémy s matkou

Príspevok v téme: Problémy s matkou
majdy

Prajem vám pekný večer a príjemné čítanie.

Mám 17 rokov. Otec mi zomrel keď som bol ešte na základnej škole, moja sestra sa odsťahovala preč za svojou rodinou. Bývam prevažne sám, moja mama príde občas ku mne, donesie mi nejaké jedlo. Alebo podľa situácie chodím aj ja k jej priateľovi. Niekedy v minulosti som mal problém s tým, že moja matka domov neprišla kľudne aj mesiac vkuse. Bolo to keď som mal 15 alebo 16 rokov.

Niekedy bol najväčší problém, že som bol sám. Predsa, bol som len mladší a mal som s tým problém. Teraz mám iný. Moja mama má so všetkým problém. Všetko čo sa týka mňa, všetko čo urobím, to ako sa chovám, to ako žijem, všetko je zlé. Študujem, v škole dosahujem viac než dobré výsledky, snažím sa byť dobrý v každej oblasti života. Mám veľkú záľubu v autách a v motorkách. Je to pre mňa veľká vášeň a hlavne psychohygiena. Okrem toho pravidelne cvičím, keďže mi mama zakázala fitko, cvičím doma a hľadám spôsoby ako sa zakaždým zlepšovať. Už je to tak asi tretím rokom. So všetkým čo robím je len problém. Snažím sa vyhovieť každému - odpoveď mojej mami, že nemám skákať tak ako každý povie. Snažím sa vyhovieť sám sebe - som neschopný a vôbec nemyslím na druhých len to čo chcem ja. Motorka - zabijem sa, tá radosť, ktorá za tým je, je úplne nepodstatná, tú nevidí. Vidí len negatíva. Vykrikuje mi všetko, to, že sa o mňa stará, to že mi dáva nejaké peniaze každý mesiac. So všetkým čo urobím je veľký problém, keď poradím byt, tak príde domov a nepovie nič. Nepovie nič a spýta sa ma len či som poriadil všetko tak ako som mal, ba aj na viac. Keď náhodou je doma neurobená jedna vec, z dôvodu, že som nestihol pretože mala na mňa priveľa požiadaviek tak som najväčší bordelár sveta. Chodievam aj brigádovať, chcem mať vlastné peniaze za ktoré sa chcem živiť, to sa mi našťastie aj veľakrát darí. Ja sa snažím hnať sa dopredu, či už to je to moje cvičenie, motorka, auto, venovať sa tomu čo ma baví, len pokiaľ st