Otec

Príspevok v téme: Otec
domino86

ahojte všetci !!

otec....

...mám 20 rokov, pracujem, študujem zároveň, bývam s rodičmi o 3,5 roka maldsím bratom...
..mamka je v pohode, ale otec mi uz dost dlho (5-6 rokov) dáva evidentne najavo že ma nemá rád, má rád radšej brata, v každej situácii ho zastáva, ja sa len bojim ze to ak dlho nevydrzim a raz skoncim v klietke na psychyatrii :((

karola

Domino,viem si predstaviť ako ti je ťažko.Každý človek potrebuje pekné slovo,ocenenie za to,čo robí.Ak môžeš,osamostatni sa,tak ako ti radia ostatní.Som presvedčená,že si šikovný chalan a veľa toho dokážeš.Otec je taký aký je,možno si to ani neuvedomuje,ako ti ubližuje.Ale rátaj s tým,že výskedok aj tak nebude podľa tvojich predstáv.Ale aspoň prídeš na iné myšlienky a nebudeš to tak preciťovať ak budeš v inom prostredí.
Ak ostaneš doma,budeš to mať pred očami stále.Načo?Si mladý..

vlasta

Ahoj Domino.To co ti najviac chyba je osamostatnit sa a mat sukromie a klud.Pises ze pracujes a zaroven studujes.Si zrejme dost unaveny.Podla mna,netreba s rodicmi prilis rozoberat,asi by to nikam neviedlo.Odid,akonahle budes moct a pracuj na sebe,nech ti je toto vsetko takym hnacim motorom.Nesnaz sa ich presviedcat ze si taky alebo taky.Nedovol aby ti znicili sebavedomie.Vies,v kazdej rodine je nieco.Neboj,raz stretnes cloveka co ta oceni,tvoje dobro co mas v sebe.Zi si svoj zivot,Aj ked cloveku dobre padne,ked ho rodic pochvali a je mu oporou,ale da sa aj bez toho zit,ver mi,viem o com hovorim.Tak vela stastia a nezufaj,si mlady,zvladnes to a raz budes stastny.

damaxy