citová závislosť

Príspevok v téme: citová závislosť
ivet13

Ahojte :)
Mám problém vo vzťahu (alebo skôr problém sama so sebou ..neviem). Potrebovala by som nejakú radu alebo si chcem aspon vypočuť názor nezainteresovaného človeka. Takže aspon stručne.. mám 21 rokov, môj partner má 22, sme spolu cez 4 roky, nebývame spolu. Ja študujem na VŠ, partner pracuje. Sem tam sa hádame pre úplné kraviny, par krát sme sa aj rozišli a znovu dali dokopy, lebo bez seba nevieme fungovať. Myslím si, že sme prekonali už dosť ťažké situácie (nejaké zdravotné problémy, potrat, problémy s rodičmi partnera atd). No ale k veci.. V poslednej dobe cítím, že som na ňom závislá, keď nie sme spolu, pristihnem sa pri tom ako odpočítavam sekundy kým sa zas uvidíme, často sa mi snívajú sny, v ktorých sa rozíjdeme, alebo pohádame. Keď si čo i len jeden deň nezavoláme, tak sa cítím veľmi smutná a sama, pritom vôbec nie som sama, mám skvelých rodičov a súrodencov, s ktorými mám krásny vzťah.