Pichanie v podbrušku

akinom007

Sakura999/ pri antikoncepcii sa moze stavat ze zena nemenstruuje zvlast pri niektorych typoch HAK. Ale vseobecne zena by mala mat krvacanie aj ked berie HAK, v 7 dnovej pauze. Aj ked slabsie.
HAK funguje tak ze blokuje prirodzenu ovulaciu, cize " menstruacia" ktoru dostava zena ktora berie tabletkou HAK nie je skutocna menstruacia, je to len krvacanie z vysadenia hormonov telo tak reaguje....nejde vsak o real period :D

akinom007

ja to mavam obcas pocas ovulacie vacsinou je to situovane na pravej strane podbruska, niekedy celkovo v podbrusku trva to par sekund a stava sa mi to pocas ovulacie ( ale nie v kazdom cykle) a plus ked mame styk pocas ovulacie v polohoe zozadu ma picha v podbrusku tiez par sekund takze to vtedy nemozem:) je to normalne nie je za tym ziadna gynekologicka pricina povedal moj gyn. Jedna kamaratka to ma uplne rovnako.
Su baby ktore pocas ovulky maju bolesti...alebo mierne krvacanie....kazda to ma inak. Ja niekedy nemam ziadny problem, niekdy mam to pichanie. Ako kedy.

Sakura999

Beriem antikoncepciu už asi 4 roky , “svoje dni” som nemala už cca pol roka no tiež niekedy pociťujem to “pichanie” .. aj u gynekologicky som bola no ajtak neviem kvôli čomu to tak je

Textová Inzercia

Preukázaná účinnosť: 100 hodín nonstop hydratácie

Objavte účinky bunkovej vody z kosmatcovníka, ktorá dlhodobo aktivuje mechanizmy hydratácie pokožky.

Hempoint novy TXT
Plnospektrálny extrakt z kvetov konope vo svojej najprirodzenejšej podobe

Doprajte si prirodzenú kompozíciu všetkých aktívnych látok v ich prirodzenej synergii.