SILNÉ NEVOLNOSTI. SKORO DVA ROKY!

Príspevok v téme: SILNÉ NEVOLNOSTI. SKORO DVA ROKY!
lucas123

Pekný deň Vám prajem,

chcel by som sa s vami podeliť a taktiež si aj trochu vyliať srdce nakoľko už neviem čo so sebou a lekári sú úplne mimo. Mám 23 rokov, študujem žurnalistiku a tento rok som mal mať štátnice, no od minulého leta 2018 mi je strašne zle od žalúdka na zvracanie - nikdy som však nezvracal. Začal som to riešiť, hneď a to gastroenterológom - hadica spravená, všetky výsledky negatívne, žiaden helikobakter a žalúdok je vraj v poriadku. (poslal ma taktiež na infektológie, kde parazity a podobné veci boli negatívne). Jedine čo mi zistil zo žalúdka je intolerancia na laktózu, sacharidy a diaminooxidázu (histamínová intolerancia). Na základe 50%-nej intolerancie ma poslal na imunológiu, že treba spraviť testy na potravinové alergie a HITku. Išiel som. Po mesiaci čakania na výsledky bolo všetko fajn. HITka sa z krvi nepotvrdila a pár alergií na veci, ktoré ani nekonzumujem. Tak som išiel riešiť ďalej, pretože môj gastro hneď od začiatku nevedel čo so mnou. Tak som išiel riešiť neurológa, pretože ma bolel chrbát aj sa mi hlava točila, búšenie srdca atď. Podotýkam, že stále mi bolo veľmi nevoľno od žalúdka. Doktorka na neurológií povedala, že som posťahovaný ale, že od chrbta mi zle nemôže byť. Dala mi lieky na točky, dorsiflex a klasické lieky na chrbát. Všetkému som dával čas no popritom som sa snažil dokončiť školu, čo bolo MEGA náročné pri mojom stave. Učte sa alebo robte bakalárku či seminárky, keď Vám je stále nevoľno na zvracanie.