Rozhodujem sa medzi 2 mužmi. Jeden prachac, jeden ten, koho milujem. S kym mi je dobre.
Ten koho milujem a je mi s nim neskutočne dobre je starsi o 25r. V posteli to už zial absolútne nefunguje. Inak je dokonalý muž a jediny mne blizky človek okrem sestry. Je uz dlhšie rozvedený, všetko co mal, nechal zene a 2 dospelým deťom. Zaraba obycajne a nemyslím si, ze by ma hocijak zabezpecil.
Nepochadzam z bohatych pomerov. Otec sa nestaral a neplatil. Deti nikdy nechcel. Doma žijem so sestrou, matkou a bratom. So sestrou mam dobrý vztah, s matkou a bratom katastrofalny. Brat ma roky nenavidi len preto, ze raz sa so mnou bude musieť deliť. S matkou katolickou mam hrozny vztah, som uz dospela, študujem ale ona by mi večne rada rozkazovala, stara sa do mojho sukromia, vadia jej aj nohavice s hadim vzorom. Všetko co poviem a spravím je zle, nonstop len klebeti s jej sestrami na telefóne, o kazdej zene ktora je od nej mladsia. Brat je vulgarny, nasilny a agresivny po otcovi, rozkazuje jej a ona ho poslucha. Dnes som bola picca, cur-va, spi-na a všetko možné za to, ze našiel niekde v kúpeľni moj vlas. Matka mu absolútne nič nepovie ked mi nadava, je agresivny a vyhraza sa fyzickym napadnutím. Uz dlho to takto funguje, som mlada pekna baba hoci to počujem len vonku doma som len kazdy mozny vulgarizmus. Strasne sa drzim a snazim sa byt uz dlho silna no oni mi absolútne nicia sebauctu a chuť do života. Priatel toto nevie. Hanbim sa o tom hovorit. A povedal ze nejaky byt bude mať az od buduceho roka, takze tipujem ze žije niekde u kamaráta, ak nie tam, tak u exmanzelky.