Stojí za to byť zdravotnou sestrou?

Príspevok v téme: Stojí za to byť zdravotnou sestrou?
Brigitte_4

Zdravím....začnem asi takto: študujem strednú zdravotnú školu a vyštudujem za zdravotníckeho asistenta. Na to, aby som mohla byť uplna sestra, musím si dorobiť vysokú školu....na oddeleniach pracujem už vyše roka a odvtedy som si tam všeličo zažila.
Veľmi ma toto povolanie baví, som rada, že mám tu možnosť študovať na zdravotníckom odbore....ale ide o to, že počas praxe som zistila krutú realitu dnešného zdravotníctva. My ako študenti sme často ponižovaní našimi profesorkami, ktoré nás majú na starosti, zhadzujú nás a mám pocit, že sme naozaj ponižované. A aj lekári (česť výnimkám) si na nás vyvíjajú svoje ego. Častokrát sa stane, že nás ani neodzdravia, aj keď my ich pekne slušne pozdravíme. Berú nás ako podradné pracovne sily.
....ide o to, že veľmi chcem byť tá plnohodnotná zdravotná sestrička, ale neviem či to ma zmysel. Ľudia si toto povolanie nevážia a myslia si, že je jedno z tých najpodradenejších. Cítim sa byť ako zdravotník (aj keď ešte stále študujem)veľmi ponížovaná a poddaná. Ľudia si našu prácu nevážia. Ale my sa skutočne nadreme na tých oddeleniach....myslite, že ma zmysel pokračovať v tomto odbore aj naďalej alebo to vzdať a ísť za niečim iným? Aj keď ja by som si nič iné nevedela predstaviť robiť. Bol to môj sen odmalička stať sa sestričkou.

snazilkajulka

Podla mna ano, ked to chces tak proste prezijes tieto roky na skole a potom to uz bude lepsie. Samozrejme treba sa mozno prirpavit na to, e tie strasie zdravotne sestry na teba nebudu vzdy mile ale isto si najdes aj kamosky a uz to nebudes tak vnimat

snazilkajulka

Niekde v zahranici sa oplati byt zdravotnou sestrou, len musis vediet dobre jazyk, takze byt tebou sa sustredim aj nan!

Betka132

Uc sa jazyk a mozes ist pracovat ako zdr. sestra do Nemecka, tu si ich vazia, su ziadane a aj nadstandartne platene

swistica