Nemám rada svoju mamu

Príspevok v téme: Nemám rada svoju mamu
xxxx215

Ahojte , ako vyplýva z názvu nemám so svojou mamou dobrý vzťah. Teda takto. Máme aj svetlé chvíľky, keď zasvieti svetielko nádeje ale inak nič moc. Mám 21 rokov a mama sa ku mne správa stále ako ku dietaťu. Je presvedčená, že ona má vždy pravdu, ona vie všetko najlepšie. Nedá sa s ňou viesť normálny rozhovor, vždy sa to nakoniec obráti proti mne. Snažila som sa s ňou o tom porozprávať , ale skončilo to tak, že sa tvárila ublížene ešte týždeň a zase som bola najhoršia dcéra, ktorá si ju neváži a že všetko pochopím a budem ľutovať až keď mi mama umrie. Keď spravím niečo inak ako je jej predstava, alebo keď sa mám pre niečo rozhodnúť, okamžite začne s citovým vydieraním a obráti to vo svoj prospech. Nikdy si neprizná chybu. Často sa správa povýšenecky nie len voči mne,ale aj mojim kamarátom, našim susedom či predavačke v obchode a vtedy mi je fakt trápne za seba aj za ňu. Študujem medicínu a keď sa mi niečo v škole nepodarí nedočkám sa podpory, ale začne mi rozprávať v akých ťažkých časoch študovala ona a nikdy sa nesťažovala a ešte si popritom musela zarábať a pomáhať rodičom , pričom jej škola sa absolútne nedá porovnať s tou mojou , aj keď samozrejme neodsudzujem žiadne VŠ na všetkých sa treba aspoň trocha učiť. A taktiež sa snažím v domácnosti pomáhať a zarobiť si na brigádach. Naučila som sa jej podpichovačné reči ignorovať, cez semester je to lepšie lebo sa vidíme len cez víkendy, ale teraz ako je leto a som doma je to už na nevydržanie . Vlastne si nepýtam asi žiadnu radu , len som to chcela dať zo seba von.

Murfy