Ti, co si nemozete dovoliť financovat konicky, najma mladi, mate kamaratov?

Príspevok v téme: Ti, co si nemozete dovoliť financovat konicky, najma mladi, mate kamaratov?
Zjjsuhd

Zaujima sa o vas vôbec niekto? Vyjde s vami len tak von niekto bez toho aby chcel s vami spolocne utracat peniaze? Ti co mate kamaratov, ked ste s nimi niekde co vacsinou robite a o com sa bavite? Lebo ja som stratila vsetky 3 čo som mala. Aj to bolo povrchne. Nemam nikoho okrem priatela. Som celkom pekne dievca, vela muzov mi to aj povie a stale je to nezvyk lebo doma som to nikdy nepočula, otec bol vzdy prec, nezaujímal sa, mamu vydeloval s peniazmi, teraz sú uz dlhsie po rozvode a na mna studujucu a na 12r sestru posiela od r. 2018 30e hoci penazi ma dost len zaraba na cierno a na sude sa tvari ako nezamestnaný v depresii pricom s frajerkou vkuse beha po dovolenkach a tam tvrdí že ho zivi ona a jeho kamarati. Velakrat si musim na brigadach okrem vsetkeho iného zarabat aj na poriadny obed kedze aj ten je u nas vdaka otcovi luxusom. Ale vdaka sebe mam uz takmer vsetko. Žijeme na dedine a tych svojvolne určených 30e posiela sekom lebo si zrusil účty v banke a mame dosť klebetnu poštárku.

kamoska123

zjjshud Ja nemam, lebo aj ked ma niekto zavolal trebars vonku, na vyske na kavu po skole alebo tak, tak som vedela, ze nemam peniaze tak som povedala ze nejdem idem sa ucit.Takze sa priatelstvo moc neprehlbilo. Pokecali sme v skole, ale tym to haslo. No mala som kamosky na internate, to sme si setrili a nekupili jedlo a tak sme sli na pivo vecer. Tak tam som mala kamosky.Ono vzdy najdes ludi co tiez nemaju. Trebars s kamoskami som sla v lete na brigadu s tymi co nemali peniaze tiez no a v podstate konicek bola robota, robili sme si tam srandy, po robote pivko, alebo sme kecali na izbe, varili sme si, ked sme nasetrili viac tak sme sli na disco. Kamosky teda boli.

Tomas12345