Vylúčenie zo štúdia VŠ

Príspevok v téme: Vylúčenie zo štúdia VŠ
lea912

Ahojte, chcem sa opýtať tých čo boli tiež vylúčení zo štúdia na konci roka že ako to vlastne je že či sa počítam až ako študent do konca septembra??

Dnes predvčerom mi prišla pošta že som bola vylúčená zo štúdia. bola som tretiačka ale neurobila som skúšky z 2 predmetov a teda som ani neodovzdala bakalárku ani nemala potrebný počet kreditov. Neriešte vôbec prečo a ako sa to mohlo stať, proste sa to stalo. Len potrebujem vedieť tieto informácie: Ak na tom papieri je dátum 2.7.19 znamená to že už odvtedy nie som študentka? Lebo ľudia na vš hovoroli, vraj ten systém je tak padnutí na hlavu že tí, čo dokončia ročník tak okamžite prestanú byť študentami, ale tí čo sú vylúčení a tak by sa mali počítať ako študenti až do septembra.
Alebo študentom prestanem byť hneď po doručení toho papiera, čiže ten dátum kedy mi to prišlo alebo od toho dátumu aký je tam v tom papieri? Kedy treba ísť na úrad práce? - len to potrebujem vedieť.
ďakujem a ešte raz vás poprosím stručné a jasné odpovede a neriešte mňa ako osobu. ďakujem

lopuchova

Tebe tu o co ide? Ak si registrovany na urade prace, zdravotne poistenie plati za teba stat. Ked nie si na UP, platis si ho sam. Co tam co ma rozhodovat zdravotna poistovna???

nacomeno

@ Lopuchova, citaj po sebe: "Datum uvedeny na rozhodnuti.", "Rozhodne to asi aj tak urad prace."
UP n e r o z h o d u j e ani o plateni zdravotneho poistenia, to je v kompentcii Zdravotnej poistovne!
Preco by sa nemohla odvolat? Je to jej zakonne pravo!

@Lea: "Dnes predvčerom mi prišla pošta..." , urkite???

lopuchova

Urad prace rozhoduje o datume zaevidovania a tym padom o plateni zdravotneho poistenia. Nemyslela som to tak, ze by rozhodoval o zalezitostiach VS. Predpokladam, ze tu sa nikto nejde odvolavat.

nacomeno