Zvláštne príznaky

Príspevok v téme: Zvláštne príznaky
Drozofila

Ahojte. Asi týždeň mám zvláštne stavy. Zrazu sa len tak zahľadím do blba, tvár mi ostane ako "vyschnutá" akoby mi odišiel záujem o čokoľvek z okolia. Namiesto odpovede len mrmlem. Trvá to vždy pár minút a potom to samé odíde. Po tomto stave má bolia oči, mávam zablesky a krúti sa mi hlava ako na kolotoči. Taktiež mi akoby dreveneju končatiny a pri chôdzi "vrávorám" ako opitý. Dnes som poobede zaspal a celý čas som v sne padal do priepasti a stále som sa budil na pocit, že sa mi krúti hlava a že padnem z postele.
Nepociťujem úzkosť, strach či depresiu. Som spokojný a šťastný v živote, študujem čo ma baví a rád chodím von na prechádzky a stretnutia. Neviem na koho sa s týmto problemom obrátiť, nechcem stratiť čas u nesprávnych lekárov či zažiť výsmech.

Ďakujem za rady ?

Almarinos

Taurisinka-máš k tej transformácii nejaké ďalšie info, čo by sa dalo naštudovať?
Nemám síce tie príznaky ako on, ale zaujalo ma to z pohľadu toho sna, ktorý on mal.

vipcontent

approaches to remain productive and strain-unfastened in the course of this confusing time.
finding the right skills to your startup might be easier with those proven hiring guidelines. 
www.thevipcontent.com

Radka26