Množstvo psychickych porúch

Príspevok v téme: Množstvo psychickych porúch
Petimm

Ahojte.
Mam 23 rokov, prave som uspesne ukoncila inžinierske štúdium. So sebou to avsak priniesli obrovské komplikácie.
V 18.rokoch som dostala poruchy príjmu potravy (PPP) - anorekticko bulimicku syndrom. Uz táto porucha velmi oslabovala moju psychiku. V 19 rokoch som isla študovať na VŠ do Nitry. Byvala som na byte s 5.dalsimi ludmi a mne to preplo. Zacala som sa báť chodit na záchod... postupne to preslo do strachu chodit vsade. A tým myslím naozaj vsade. Zvladla som ukoncit Bc na individuálnom študijnom plane. Moj strach zo vsetkeho bol ako na sinusoide - raz psychicky dole, potom som za citila zdravá.