Potrebujem radu ohľadne chúlostivých problémov o ktorých sa veľmi nerozpráva.

Príspevok v téme: Potrebujem radu ohľadne chúlostivých problémov o ktorých sa veľmi nerozpráva.
Jana xxx

Mám 20, študujem VŠ, po jej skončení budem pracovať s deťmi a o pár dní pôjdem prvýkrát ako vedúca do letného tábora. Teším sa na tábor, bude to pre mňa zážitok a verím, že všetko v pohode zvládnem, no zaskočilo ma, čo zrazu odo mňa chce organizátor, lebo predtým o niečom takom nebola ani zmienka. Na poslednom stretnutí vedúcich mi bol pridelený oddiel 10 – 12 ročných dievčat. Včera mi zavolal organizátor, či sa s nimi môžem stretnúť a pri osobnom stretnutí mi oznámili, že v oddiele budem mať integrované aj deti s enurézou (pomočujú sa) a enkoprézou (pokakávajú sa). Ide o 6 dievčat s enurézou a 3, alebo 4 dievčatá s enkoprézou. Dve vedúce budeme mať v oddiele 20 - 21 dievčat (11 bez problémov a ostatné so spomínanými problémami), no starostlivosť o dievčatá s enkoprézou bude vraj hlavne na mne. O enuretičky sa budeme starať spolu. Čo najskôr sa mám vyjadriť, či akceptujem takéto podmienky, ak nie, tak tieto dievčatá nevezmú a tým pádom nepotrebujú ani mňa. Ultimátum ma síce zaskočilo, trochu znechutilo, ale napriek tomu chcem ísť a to ultimátum vnímam ako údel nováčika. Teším sa na dievčatá a verím, že spolu zvládneme aj ich nehody, keďže nie som fajnovka, ale ak mi viete niekto poradiť ako sa k takým deťom správať, ako s nimi pracovať, bola by som veľmi vďačná, lebo so skupinou takých detí som sa doteraz nestretla. Mýlim sa, ak si myslím, že dievčatá v tomto veku sú už pomerne samostatné, a že aj po takej nehode sa dokážu dať do poriadku, že stačí na nich len dohliadnuť, prípadne ich trochu usmerniť? Má nejaký význam takéto deti preventívne posielať na WC? Treba ich v priebehu dňa kontrolovať, či sa už náhodou niečo nestalo, alebo sa spoliehať na to, že ak niečo, tak to nebudú tajiť a prídu za mnou samé? Ako sa vlastne správať k takým deťom, aby som ich pocity po takejto nehode ešte