Neprijatie na medicínu

Príspevok v téme: Neprijatie na medicínu
Sisa_38

Ahojte.
Tento rok som sa nedostala na medicínu, no o rok to chcem skúsiť napriek tomu opäť. Prosím vás,nemáte nejaké rady ako sa čo najlepšie pripraviť,z čoho sa učiť a či sú modelove otázky vydávané univerzitami zhodné s prijímačkovými testami..príp.nemá niekto z vás skúsenosti s tzv. pomaturitným ročníkom?.
Ďakujem.?

Fifipo44

No na tvojom mieste by som si zhodnotil, ci na to mam. Pises, ze si sa slusne pripravovala (tipujem cely rok) a ten vysledok v Prahe tomu vobec nezodpoveda. Nepremyslala si nad inou skolou?

Radaporadim

Tak s tym nemam skusenost. Viem, ze na niektorych skolach existuje nieco ako nulty rocnik, ale to je len pre tych, ktori skoncili nejak tesne pod ciarou (ak sa nemylim)..
Ano, som studentka.

Sisa_38

No mňa to najviac láka do toho Hradca,ani neviem úprimne prečo,ale tam ma to ťahá najviac. Pomaturitny ročník je v podstate prípravný ročník v Čechách, s tým že chodíš do školy napr. Po-Štv v určitú hodinu. Našla som to na internete a tak by som chcela vedieť,či nemá niekto skúsenosť s týmto ročníkom. Môžem sa opýtať,si študentom medicíny alebo bola si??

Radaporadim

Radim ti Cesko. Slovensko ani nie, preco by si chcela Slovensko buduci rok? :) A ked si, zial, nezvladla tohtorocnu pripravu, vyber si uz len jednu skolu, aby si mala vacsiu istotu prijatia. Pri troch skolach si mala co robit.. Odporucam Brno, ale je to na tebe. :)
Tie modelovky nie su zhodne s prijimackami, preto sa aj volaju “modelove”, len si nacvicis sposob otazok. Knihy by si mala uz mat, ked si sa pripravovala, ci? Nechapem, ze aku konkretnu radu chces v tomto. Skol si uviedla dost, nepises, kam presne by si chcela ist buduci rok a kazda skola ma svoju odporucanu literaturu.. a z nej je najlepsie sa ucit.
A najlepsia rada - ucit sa, ucit sa, ucit sa. Nic ine nepomoze. A nezufat, verit si. :)
Pomaturtitny rocnik myslis nadstavbu?

Xoxoxx