Nie som si istá partnerom

Príspevok v téme: Nie som si istá partnerom
smutkoo

Ahojte,
v posledných dňoch mi začala vŕtať v hlave istá vec. S priateľom sme spolu už veľmi dlho, je to niekoľko rokov, ja som jeho prvá a on môj prvý. Len sa chcem spýtať, že či je normálne mať pochybnosti. V poslednej dobe začal stále viac hovoriť, že tak do roka-dvoch ma plánuje požiadať o ruku (stále študujeme, preto taká dlhá doba), a poviem vám pravdu, aj sa teším, ale ako hovorím, mám trochu pochybnosti. Je to človek s ktorým mi je úžasne, vždy ma podporí, utrie mi slzy, keď je najhoršie, ale na druhú stranu, niekedy ma vie poriadne vytočiť. Jasné, každý máme chyby, ja nehovorím. Ale neviem, čo mám s týmto pocitom robiť. Myslíte si, že ten pocit prejde? Alebo to mám nejako riešiť? Pravdupovediac, po tých 7 rokoch si už neviem predstaviť život bez neho, ale predsalen mnohé chyby, ktoré teraz prehliadam môžu vyrásť do obrovských problémov, ktoré budú pre mňa neprekonateľné (napr. fajčenie, niektoré jeho reakcie), ale potom už bude neskoro. Ďakujem za akúkoľvek radu, resp. vaše skúsenosti. :)

pp

Jednu vec nikdy nepochopím. Ako ti moze vadit fajčenie, vieš to od začiatku a po 7 rokoch to považujes za problem? Ako ta tym on obmedzuje? Viem ze toto nefajčiari vkuse riesia na svojich partneroch fajčiaroch, no nechápem. Neumyva si zuby? Nezuje žuvačky? Nedáva si ciste veci? Fajci snáď doma v obývačke? Ved dnes si nezapalis ani v restike. Pomaly ani v bare. V kaviarni si beres kávu pred budovu, aj to na teba zazeraju. Si strašne netolerantna. Ze do budúcna ti to bude vadit ešte viac. Vymýšľas si dovody abu si si ho sama v svojich očiach znechutila. Ked nie si a nim šťastná najprv hľadaj problem v sebe.možno nie si sama so sebou spokojná tak riešis jeho pseudo chybu. To je výsledok tvojej nespokojnosti lebo ženské nevedia byt spokojné.

Bubliii