Spoľahlivosť kondómov

Príspevok v téme: Spoľahlivosť kondómov
azgez

Zdravím,mal by som na všetkých jednu otázku ohľadom kondómov...aké je najbezpečnejšie to použiť....myslíťe že ak to otvorím správne,skontrolujem či nieje dierka,nasadím pekne bez vzduchu tak sa môže s maximalným kľudom púšťať dotoho alebo radšej pred vycrcholením to vytiahnuť...existuje porucha kondómu kedy všetko je dodržané ako sa má,žiadna dierka ale tie spermie cez to ajtak preniknú ? Som začiatočník s priateľkou a zaujímalo by ma či si to môžem užiť naplno že to donej pustím keď mám kondóm alebo radšej vytiahnuť...keď máváme sex tak kondóm vyberem,trošku dotoho fuknem či nieje diera,bez vzduchu si to nasadim a parkat aj skontrolujem či to je v poriadku,nakoniec sa donej vyvrcholím a keď vytiahnem tak to nafuknem ešte raz či nikde neuniká vzduch...je možnosť že po toľkej starostlivosti o to ajtak otehotnie ? Že tie spermie sa nejak bez dierky preniknú ? Ďakujem za odpovede

mon12ika

Ale hlavne že sa nejaké vôbec používajú. Lebo veď teraz má veľa chlapov výhovorku, že im to nerobí dobre a nemôžu a neviem čo.

tinka8874

Baby my tieto objednavame :) superlove. sk/kondomy/velke-balenia-kondomov/50ks/durex-feel-thin-50ks su uplne tenucke, super, a pozeram ze su aj v super akci zrovna! :D

ennilia

..uz davno isla kvalita kondomov dopredu..a su kontrolovane aby boli v poriadku, podla mna sa netreba nicoho bat.. ako jasne opatrnost je na mieste, ale netreba to prehanat..

tinka8874

My kupujeme domov už roky velke balenia kondomov, a ani jeden nebol vadny, ani jeden sa neroztrhol a nebol nikdy problem. Takze mozes byt v klude.

slobodnemaciatko

V 17 je normalny nepravidelny menzes.
Nikdy sme to extra nekontrolovali, vyvrcholil vzdy dnu a nic sa nestalo. Hlavne by si ho nemal dlho nosit vo vrecku, treba davat pozor na teplo, slnko.

azgez