Medicína Martin či Bratislava

Príspevok v téme: Medicína Martin či Bratislava
Kikaturosak

Pekný deň prajem, som študentkou tretieho ročníka gymnázia a chystám sa budúci rok spolu s maturitou na skúšky na lekárske fakulty, avšak neviem si vybrať medzi Blavou a Martinom. Veľmi by ste mi pomohli nejakými vašimi osobnými skúsenosťami s danými školami a tak mi pomohli lepšie sa rozhodnúť :)

lopuchova

Martin - internaty v lepsom stave, lacnejsi podnajom, nizsie naklady na zivot, zoznamis sa tam cisto len s medikmi, kedze ine vs tam nie su

Medickaa

Ahoj :).
Ja osobne ti odporucam dat si prihlasky na obe skoly. Ak ta o rok v juni prijmu na obe, potom sa rozhodnes. Neda sa povedat, ktora z nich je lepsia objektivne, nakolko nikto nestuduje sucastne ten isty program na oboch skolach. Nieco je horsie v MT, nieco v BA. Niektora skuska tazsia v MT, ina v BA. Vseobecne sa vsak hovori, ze je lepsia JLF MT. To ale neznamena, ze bratislavski medici su horsi. Meno skoly neurci, aka kvalitna lekarka raz budes. To urcis len ty sama svojim pristupom k studiu.

Ak ti mozem dat par rad, ktore su pre mna take zasadne, ze aj ja by som sa nimi riadila, keby som opat v kozi uchadzacky o LF, tak..:
1. To, ze ides na medicinu, povedz co najmensiemu okruhu ludi - mozno ti to vyznie blbo, smiesne alebo nedolezito. Ja som vsak vzdy kazdemu s hrdostou povedala, kam sa chcem hlasit. Potom, pocas pripravneho roka, pred maturitami a prijimackami prichadzali neustale sa opakujuce a na nervy lezuce otazky, ci som uz prijata, kam to vsade idem robit prijimacky, kedy ich idem robit, kam chcem ist prioritne, aka chcem byt „dochtorka”, preco nejdem do Ceska a dokonca som sa stretla s velmi nepeknou zavistou a neprajnostou, kt. mi na psychike pred prijimackami teda nepridala. Ver tomu, cim menej ludi vie, tym budes ty menej stresovat pred prijimackami. Nebudes mat v hlave myslienky typu „Ked to nespravim, bude to hanba, budu si mysliet, ze na to nemam..”.