Nikde nikoho

Príspevok v téme: Nikde nikoho
jumbacisko

Ahojte, možno sa vám moja otázka zdať ako hlúpa, ale už viackrát ma to napadlo- všimli ste si, že nikdy vonku nevidíte a nestretávate nikoho zo svojho okolia? Kedy ste napr. stretli svojho profesora v obchodnom centre alebo v meste? Ja nikdy a to študujem VŠ v rodnom meste a svojich učiteľov a spolužiakov z rodného mesta som videl prvý raz v živote...kde sú všetci pozaliezaní? Všetci trávite voľný čas len doma?

olivara

V dnesnej dobe je to tak, ze vsetci volny cas travia za PC alebo za mobilom, takze sa ani necudujem, ze ich nestretavas.

Kalgan1

Je fajn, ze ľudia riesia pravopis, ale na na margo "ma" a "mi" napadlo, je to taka bežná chyba, ze dehonestovat človeka len na zaklade toho a v takej miere, je smiesne.

swistica

Uroven pravopisu vobec neodraza vysku IQ a schopnost studovat na VS. Osobne vobec nerozumiem potrebe niektorych jedincov riesit gramatiku. Upozornovat na gramaticke chyby, navyse takymto urazlivym sposobom, by malo prestat skoncenim strednej skoly.

Preco chces stretnut prave svojich ucitelov? :-)

je to

podobne, nikde nikoho nestretavam, ani v meste ani na ziadnych kulturnych akciach. tiez mi to vrta hlavou, kde vsetci su, mozno na svojich chatach mimo mesto a cez tyzden len robota a domov.

ahjajjaj

Odkedy som chorá, mám problémy s chôdzou. A ako naschvál stretávam ľudí a som obeťou viet typu: "ježiš Mária, a tebe sa čo stalo?"
' nič, iba si robím prieskum reakcií okolia na telesne postihnutých občanov'
(a potom tých zhrozených ľudí strašne ľutujem a radšej ani stretnúť nechcem.)

clooo