Potrebujem sacharidy

fitnessrecenzie

Pozor, tento príspevok je od používateľa, ktorý často do diskusie vkladá obchodné ponuky.

Jedlá, v ktorých sa nachádza veľa sacharidov? Tak tých je naozaj veľa. Všetky sladkosti, koláče, zákusky,... Áno, viem to asi nemáš na mysli.
Ak je reč o komplexných sacharidoch, tak: ryža (ktorú už ale asi nechceš, no musel som ju spomenúť), cestoviny, zemiaky, ovsené vločky, quinoa, kuskus, celozrnné tmavé pečivo,...
Jednoduché sacharidy, ktoré odporúčam sú ovocie, zelenina, výnimočne med (to je už ale takmer to isté ako cukor, no lepšie ako cukor,...o trochu).
Myslím, že je si z čoho vybrať. Aj bez ryže. Ešte za zmienku stojí gainer, ktorý je určený na dodanie sacharidov tvojmu telu. Nie každý gainer je ale dobrý, niektoré sú iba kopa cukru, nič iné. No sú tu aj také, ktoré ti vedia pomôcť s dodaním sacharidov a sú bezpečné.
Ak chceš vedieť viac o výbere, účinkoch, vhodnosti gaineru, určite si prečítaj tento článok. Nájdeš v ňom všetky odpovede. www.fitnessrecenzie.sk
Dúfam, že som pomohol, a prajem veľa šťastia

BJ_2

Este musis rozlisit komplexne a jednoduche sacharidy, to je dost podstatny rozdiel.
Jednoduche - cukor, ovocie, fruktoza, med ...
zlozite - tie v ryzi, cestovinach, chlebe

Rozoznas ich v zaklade tak, ze tie jednoduche chutia rovno sladko v ustach, tie zlozite sa musia stiepit, ako skrob, cize v ustach ich musis prezuvat istu dobu a potom zacnu byt len mierne sladke (chlieb, cestoviny...)

ahjaj

cestoviny, pečivo, zemiaky, knedle, ovocie, cereálie, obilninové kaše, banány
dobreuz, nejak som vyradila tomasa z fleku... on sa teraz venuje iným dôležitým činnostiam...

Textová Inzercia

olej cbd
CBD olej vo svojej najprirodzenejšej podobe.

Doprajte si CBD so zložením, ktoré je vytvorené prírodou a podložené vedou.