Strach z osamostatnenia

Príspevok v téme: Strach z osamostatnenia
so073

Zdravím, mám dvadsať rokov a som v druhom ročníku na vysokej škole. Môj problém nie je taký jednoduchý, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Kde začať... Rád by som sa osamostatnil od rodiny. Nie je to tak, že by ma z domu niekto vyháňal. Nedá sa to zvládnuť psychicky. Mám priateľa, s ktorým som šťastný. Je to viac-menej vzťah na diaľku, no vidíme sa minimálne raz do týždňa. (cca. 300 km, čo nie je až taká vzdialenosť) Problém je v tom, že mám dosť homofóbnu mamu. Bola by radšej, keby som sám. Len preto, lebo sa jej to nepáči. Pred otcom je to iné, on o tom nevie. Viem, že by reagoval ešte horšie. Na druhej strane ma nebavia ustavičné výhovorky, kam chodievam, s kým som. Osamostatniť sa nemôžem, keďže študujem. Nebudem si to môcť dovoliť. Doma taktiež ostať nemôžem/nechcem, kôli situáci, ktorú som popísal vyššie. Priateľ študuje ešte na strednej škole, jeho rodičia o tom tiež nevedia. Takže to potrvá ešte minimálne jeden rok, kým budeme môcť byť spolu. Nehľadám u Vás presné riešenie (aj keď by som ho rád poznal), ale nejakú podporu, ktorá mi aspoň o 1% zmení pohľad na situáciu.
Poprosím ľudí, ktorí k téme nemajú čo povedať, aby sa jej neúčastnili. Ušetríte tým svoje nervy, a môj čas. Ďakujem :)

Zuzulik8

Ten rok este budete musiet vydrzat, nie ste jediny kto ma vztah na dialku. Vidite sa raz za tyzden co nie je vobec zle, su pary co sa vidaju dost zriedkavejsie. Otcovi by som to na tvojom mieste povedala az ked budes uplne samostatny, hlavne ak mas strach z jeho reakcie. Zatial si uzivajte spolocne chvile s priatelom a planujte buducnost. Ked za tebou priatel potom pride tak ked budete obaja chodit na brigady tak snad nejake spolocne byvanie utiahnete.

so073