Lipnem na názore jednej učiteľky a trápi ma to

Príspevok v téme: Lipnem na názore jednej učiteľky a trápi ma to
ErikaN

Zdravím....ani neviem ako začať. Potrebujem sa niekomu vyrozprávať, zdôveriť.
Ani neviem ako možno môj problém nazvať, ale budem sa ho snažiť opísať. Som študentka na zdravotnej škole. Veľmi ma baví a rada sa učím veci týkajúce sa zdravotníctva...a môj problém - strašne moc sa porovnávam s ostatnými. Hrozne ma to ubíja. Keď niekto dostane napr. 1 z testu a ja dostanem 2, už si hneď myslím, že ja som tá sprostá a nedokážem sa naučiť lepšie...moji spolužiaci sa moc neučia a je im to niekedy ľahostajne to štúdium, ale pre mňa je to niečo zaujímavé a je to môj koníček, že sa učím napríklad anatómiu alebo patológiu.
Môj další problém je ten, že odborne predmety nás učí jedna skúsená lekárka. V jej očiach som šikovná a vidí má ako veľmi dobrú žiačku. Snažím sa na jej hodinách hlásiť a zapájať sa (ale samozrejme,nepodlizujem sa, len sa o tom veľmi zaujímam). Ona vie, že som jednotkárka. No a bojím sa, že ak pri nej niekedy dostanem 3 alebo 4, tak už má tak brať nebude. Čo ak si o mne bude myslieť, že som tupá? Hrozne ma to trápi. Veľmi si zakladám na tom, čo si ona o mne myslí. Nechcem u nej klesnúť. Väčšina ľudí v triede sa moc neučí a kašlú na to, ale ja nie, a preto ma ona vidí ako dobru žiačku. A preto, ak raz dostanem zlú známku, nebudem sa báť tej známky, ale JEJ NÁZORU. Prečo ma tak zaujíma jej názor a zakladám si na ňom aj keď nechcem??? Snažím sa na to prísť, ale bohužiaľ neviem. Viac sa zaujímam o tom, čo si ona o mne pomyslí.
Veľmi ma to trápi.

Meridian

Je to zrejme vec z ktoru sa budeš pasovať aj po skončení školy.Lebo potom príde niekto iný a zase na jeho názore si môžeš zakladať.
Toto je na veľmi rozsiahle rozpytvanie problému.
Môže to byť naozaj karmické ,ale to by som nechcel rozoberať.