Túžba po tehotenstve-sú to hormóny alebo vek ?

Príspevok v téme: Túžba po tehotenstve-sú to hormóny alebo vek ?
DominikaBiel223

Ahojte, dobry den. Mam 24 rokov, aj priatel, sme spolu 5 rokov. ( Pre istotu, na zaciatok zdoraznim, aby ste sa do mna nepustali ze som mlada a len sa mi pacia babatka a oblecenie pre ne, ako som videla vo fórach na tuto temu, ze obaja študujeme, mame dobre platenu pracu, a bývame spolu uz par rokov v byte po jeho rodicoch) Mala som vzdy nepravidelný menzes, HAK som brat nechcela. Teraz za posledne mesiace sa mi upravil a spolu s tym prisla taka tazko opísateľné tuzba po rodine. Vzdy som chcela rodinu , ale som si hovorila ze mam cas, co aj teraz mam...:). Len ma to v myšlienkach dost prenasleduje. Dr mi na preventivke povedala ze mam zvyseny jeden hormón , co s tym moze suvisiet, pretoze (kedysi viac ako dnes) mali v mojom veku zeny uz deti. Povedala ze mam konat ako to citim, ze som v NAJ veku, a vzhľadom na moje zdravie (problemy s tlakom, alergie, oslabená imunita, caste zapaly ) by odporúčala do veku 28 mat dieta. Priatel by dietatko prijal keby sa to stane, túži po rodine velmi. No nechcem to silit, a pocuvat moje pocity, aj ked vlastne vzdy konam podla intuicie.. :D
prosim, stretli ste sa s tym niekto ?

Janamicha123

Tuzba po tehotenstve je asi normalny zensky jav, ktory prichádza v urcitom veku. Kazda tuzime po rodine. Samozrejme maju na to nejaky vplyv aj tie hormony.

ahjaj

žije vo vzťahu s priateľom. Je to jej vec, či si želá mať dieťa ako slobodná matka alebo v manželstve tak, že sa bude volať rovnako ako jej dieťa. Aj ona rozhoduje o tom, či sa ako matka zaslúži volať rovnako ako jej dieťa.
Takže ak sa ma spýta niekto na názor, či dieťa v manželstve alebo nie, odpoviem, v manželstve. Ale tu taká otázka nepadla.
Ak je tento názor podľa Teba náboženským fanatizmom, tak je demokracia a máš právo mať vlastný názor aj ohľadne náboženského fanatizmu, aj na prezidenta aj na všetko okolo. :-)

Satan