Život po skončení vš

Príspevok v téme: Život po skončení vš
priezyvka

Ahojte ľudia, táto otázka sa možno týka aj medziľudských vzťahov... tak sa opýtam, čo by ste robili na mojom mieste. Ak by ste chodili na vš ale nevedeli čo ďalej po doštudovaní?

Ja teraz študujem ale aby som pravdu povedal, tak na vš som z donútenia len kvôli rodičom... školu si robím, lebo je dobré nechať si 5 rokov života navyše a bývať ešte u rodičov a za 2keby som skončil tak ma vyhodia a, úprimne, keby som od nich odišiel nepripravený tak by som skončil dosť zle.. počas vš brigádujem a 3 rok už pracujem v obchode a celkom ma tá práca baví - hlavne preto že je nenáročná a po pracovnej dobe mám pokoj a nemusím sa ničomu pracovnému venovať, môžem ísť von, môžem pozerať seriály, cvičiť, robiť proste blbosti vo voľnom čase.

toto ma na škole štve, že neustále máme nejaké zadania a práce na nejakých projektoch, ktoré musíme robiť doma... a ja to robím vždy len z donútenia a na poslednú chvíľu nech mám od toho pokoj...moji premotivovaní spolužiaci tomu moc nenapomáhajú keď v kontraste s nimi sa moja lenivosť ku škole ešte viac zvýrazňuje :DD

zistil som, že práca v obchode je presne vhodná pre lenivca ako som ja. tam by som bol medzi svojmi... sedieť za pokladňou, vykladať tovar, odrobiť si svoje a ísť - v robote sa cítim lepšie než v škole...v škole ma nenávidia lebo školu strašne flákam, lae niet sa čomu diviť, keď tam som z donútenia a beriem to len ako chill, odreagaovanie sa vstupenku do rodičovského bývania ešte na pár rokov.. za to v práci som jeden z najlepších, všetci ma chvália ako dobre mi to ide, som fyzicky silný a všetko porobím tak ako je treba...len ten plat je dosť malý, kolegovia a kolegyne ktoré poznám tak majú rodiny, majú spoločné zárobky a tak v pohode prežijú, lenže ja by som po skončení nemal nikoho, lebo rodičia ma vyhodia a ja si budem musieť nájsť bývanie.