Prečo ľudia tak veľmi podceňujú hendikepovaných?

Príspevok v téme: Prečo ľudia tak veľmi podceňujú hendikepovaných?
jumbacisko

Ahojte, moja otázka je už v nadpise-prečo to tak je? Od narodenia mám DMO a nejde mi do hlavy, prečo ľudia niekedy nechcú uveriť tomu, že mám vodičák, študujem VŠ, mal som vzťah a plánujem žiť normálne ako každý zdravý...prečo majú ľudia tých s hendikepom neustálu potrebu podceňovať a tým pádom ich aj demotivovať a deptať? V poslednom období sa mi to deje často, a je mi to dosť nepríjemné...

Pag

Čierna farba nepatrí do farebného kruhu, lebo čierna farba neexistuje, čiže netreba vidieť všetko až tak čierne, ani biela, čiže žiadne čierno-biele videnie sveta neexistuje a celú dobu ste všetci klamali samých seba. Guten Morgen, alte Schachtel.

Tomas12345

To vieš no to je preto lebo väčšina ludi sú zo svojich zivotoch frustrovaní, a svoju frustráciu si potrebuju na niekom vyventilovať, a nebudú si ju ventilovať na svojom šéfovi alebo na nejakom svalovcovi ale urobia to na tých na koho si to môžu dovoliť tými su hendikepovaní ludia.

ahjaj

spoločnosť nie je zvyknutá na inteligentných ľudí. Tým menej na takých, kde je aj nejaký fyzický handicap. Automaticky sa predpokladá problém so vzdelaním a pod. Keď som študovala v Nemecku, všade na univerzite boli bezbariérové vchody a chodilo tam veľa telesne postihnutých mladých ľudí. Tak v porovnaní s našimi školami, všade plno schodov a bez výťahu. Tak asi preto. V každom prípade ak proti tomuto bojuješ, a hľadáš si trebárs prácu, bojuješ nielen za seba, ale za všetkých handicapovaných.
V práci sme mali účtovníčku po MO, ona chodila s pomocou a dosť ťažko, ale svoju prácu zvládala, akurát na obede mala problémy priniesť si jedlo, keďže sa sústreďovala na chôdzu nemohla niesť tanier s jedlom. Je riadne vydatá žena s dvoma deťmi a fajn človek.

Pag