Štúdium stomatológie

Príspevok v téme: Štúdium stomatológie
Tara0

Ahojte:) študujem tretí ročník na gymnáziu a práve si vyberáme predbežné semináre. Zvolila som si biolu a občianku, ak by som sa rozhodla pre smer psychológie. No stále mám v sebe sen o Tom že by som študovala stomatológiu a tak sa chcem opýtať - potrebujem maturitu z chémie? Dáva sa na maturitu dôraz pri prijímačkách? Bude mi chýbať veľmi na prijímačkách a pri štúdiu? Samozrejme, na doučovanie by som potom šla, len neviem, či by ti bolo dostatočné . Za seriózne odpovede ďakujem.

Anoo

Nie fyziky tam nieje vela. Skor som to myslela tak aby si to vedela na prijmackach ale staci sa ucit tie otazky z knih. Neviem ake su teraz aktualne ci este tie iste ale co som sa ja ucila fyziku tak to bola tenucká kniha.
Fyzika na tej skole je uz o inom. Je to viac menej uz len prax- bides sa napriklad divat cez ten pristroj cez ktory sa divaju oční doktori, a take veci. Ziadne priklady a pocitania to vobec

Tara0

Ako veľa tam je tej fyziky? S fyzikou mám totiž problém, vôbec ju neobľubujem, neviem sa ju naučiť a všetko zabúdam,.. Tak neviem, či by som toho dala

Anoo

Ahoj ja som stvrtacka na zubarine v Olomouci. Na maturitu sa nedivaju, divali sa hlavne na prijmacky. Je super ze mas gymnazium, u nas su vsetci z gymnazia ale chemia ti bude velmi chybat a doucovania ti nepomozu tak velmi ako samotná chémia. Každopadne nič nie je stratené. Si tretiacka a v 4. rocniku si seminar zmenit mozes teda aspon my sme si na gympli mohli. Určite si daj chemiu a biologiu a doučko z fyziky. Prijmačky sa robia z tychto troch predmetov.