Smoothie

Príspevok v téme: Smoothie
amanda8

Ahojte,
aký je Váš názor na smoothie? Je naozaj zdravé alebo je to len ďalší blbý hit? Má niekto z Vás overený receptík na naozaj chutné smoothie?
A prosím Vás, keď budete mať chvíľku čas, vyplňte tento dotazníček:
forms.office.com
Potrebujem to do diplomovky - študujem mikrobiológiu a momentálne skúmam smoothie :D
Ďakujem;-)

Bohatier

made in, neboj to s tym prehrabavanim sa v kosi v Lidli bola len taka "ironia" (ale dakujem za upozornenie) :)). Horsie je ale to ze kopec ludi ktori si tu precitali nase supis rady sa tam prave v tych kosoch prehrabavaju a takto ich vlastne mame na svedomi. :D Aj ked sice ty viac ako ja. :P :D

Pozri si tento navod pestovania mladej psenice. Ja ju pestujem v nadobach pripominajucich pekac a v zemi pretoze je to od dost jednoduchsie na udrzbu oproti pestovaniu len v nadobach bez zeme kedze by sa to muselo casto oplachovat kvoli vznikajucim plesniam. Takto len musis zohnat nejaku dobru zem bud zo zahrady alebo blizkeho lesa ( a ak ta nikto neuvidi o to lepsie:P) a uz len polievas zastrihavas a mixujes.:)))

Navod ako ju pestovat:
nazdravie.eu

made in

Bohatier, tie sajrajtove listy si odtial neber, to si rovno kup hnojiva a pridavaj do jedla :( vyzerat to moze dobre, ale nevieme nic o skladovani, ani o pestovani
ty mas lepsie napady

Bohatier

made in, o takejto moznosti som teda nevedel ze je poskytovana v Lidli. :P Nabuduce ak tam uvidis nejakeho "muza" ako sa hrabe v tom nejakom kosi na odpad tak je dost pravdepodobne ze som to ja. :D Ja tam inak nejak casto nenakupujem ale zelenina tam na pohlad neni az taka zla.