Kam investovať, a či vôbec

Príspevok v téme: Kam investovať, a či vôbec
Terezia1959

Ahojte. mate niekto skusenosti, co s nejakou ciastkou ? Som studentka a peniazky som zdedila, v rodine mi s tym nikto poradit nevie.. Do banky ist len tak nechcem, lebo viem ze by ma nahovarali na kadeco.
Zijem s priatelom v podnajme, nemame tolko aby sme si mohli kupit nieco svoje, aby ste si nemysleli ze mam miliony :D. Len neviem narabat s peniazmi, neviem ci ich mam mat na ucte, doma, alebo co... Dakujem pekne :)

Martina_M

Tak já mám trochu jiný názor. Samozřejmě, je nesmysl mít ty peníze doma pod polštářem, na tom se asi shodneme všichni, ale spořící účet? Ještě ve slovním spojení "výhodný spořící účet"? To snad ne, žádný takový teda neznám :D
Pokud se ve financích vůbec nevyznáš, asi bych zkusila zapátrat ve svém okolí a poptat se, jestli někdo nezná fakt dobrého finančního poradce. Je to trochu risk, protože rádobyfinančních poradců je hodně, ale nic jiného ti asi nezbývá. Druhá možnost by totiž byla, že vybereš nějaký způsob, jak ty peníze zhodnotit a nastuduješ si o tom něco sama. Což je dost na dlouho a musíš znát svoje silné s slabé stránky, abys věděla, na co se zhruba zaměřit.
Takže konkrétně třeba já jsem peníze co jsem měla navíc nasypala do svého podnikání. Nevydělala jsem na tom miliony, ale pracuju tak, že jsem hrozně spokojená a za ty peníze to stálo. Další přebytky co teď mám investujeme s přítelem do obchodování na forexu (pokud netušíš, o co jde , jakože ani já jsem donedávna a netušila, tak třeba www.forex-zone.cz - ať máš představu o čem mluvím :D) Tohle už je ale mnohem víc komplikovaná varianta a upřímně přiznávám, že bez přítele bych do toho nešla, protože nemám moc dobrý analytický myšlení a sama za sebe bych prodělala i kalhoty. Na tohle prostě musíš milovat grafy, musíš umět dost přemýšlet a musíš se pořád vzdělávat. A to už zabere nějaký čas. Ale stejně tak zabralo i to moje podnikání, že.