Ženy jeho života

Príspevok v téme: Ženy jeho života
Aneta24

Ahojte.
Som študentka na vš,mám pred sebou posledný rok štúdia (24r.) Bývam s priateľom (30r.) a jeho rodinou už asi 2,5roka. Veľa x som načrtla tému - samostatné bývanie. Odpoved je stále že je to finančne náročné. Áno nezarábam veľa, brigádujem, ale bola by som ochotná si dať individuálny plán na posledný rok a zamestnať sa na tpp. A podniknúť nejaké prvé kroky čo sa týka bývania. Aspoň aby sme si to skúsili. Nejaký podnájom maličký na zaciatok. Priateľ o tom nechce počuť,aj keď priznal,že má chápe, že tu nemáme súkromie. Niekedy som psychicky na dne, som tu zamknutá v jednej izbe nič mi tu nepatrí. Snažím sa venovať svojim aktivitám a nemyslieť nato avšak zaráža má to,že priateľ 30rocny stále nie a nie odísť z domu od mamy. O svokre by som mohla pisat romány. Takých prípadov tu už bolo že ? :) Neustále má ohovára a osočuje,preháňa a vymýšľa si. Idem len na wc a už vola susede aká som zla,a drza atd. Perličkou je priateľov vzťah so sestrou. Priateľ totiž nemal nikdy frajerku. Ja som jeho prvá. A doteraz mal so sestrou veľké puto. Boli spolu 24hod denne avšak prišla som ja a zrazu sa jej prestal toľko venovať. Tak isto má ohovara pred každým že je pri mne pod papucou a podobne. A využíva ho,denne mu vola 20x s každou somarinou. A vyjadrila sa že ona nemá kamošky iba svojho bračeka. Poraďte. Je toto nevyriešiteľna situácia ? Budem pre tieto dve ženy jeho života už navždy sokynou? Ďakujem

Aneta24

Nebývam s rodicmi z dôvodu, že priateľ trval na tom,aby sme spolu bývali a on to aj inicioval. A ja som súhlasila , prvý rok bol perfektný. Avšak neviem či vrátenie sa k rodicom (mojim) nebude vo vzťahu krok späť. Keďže sme už zvyknutí žiť spolu.

ffsdfd

a prečo nebyvaš aspon so svojimi rodičmi,alebo niesi na intraku?ono to že si to nechaš a trpiš to je tvoja chyba...možno ta to vyjde lacno to byvanie s partnerom ale nestoji zto za tie nervy...utekaj hoc aj sama čo najskor...nechapem načo sa nechavaš ničiť