Nechať to tak?

Príspevok v téme: Nechať to tak?
mamdilemu456

Ahojte,
potrebujem poradiť alebo sa len vyrozprávať ? Sama neviem. Pracujem, študujem, mám sa dobre. Mala som dlhé roky priateľa, ale škrípalo nám to a on chcel silou mocou svadbu, deti. Začala som chodiť na akcie (pracovne) prostredníctvom jednej firmy. Zoznámila som sa tam so šéfom, ktorý je o dosť odomňa starší (18 rokov). Absolutne som nevedela, že má toľko rokov, lebo sa nespráva na svoj vek, chodí do mesta, športuje, stará sa o seba. Chodí na dovolenky, užíva si život. Vedie firmu, angažuje sa v politike, proste muž, ktorého by chcela asi každá žena. Medzičasom, ako sme sa spoznali som sa samozrejme s tým "mojim" rozišla. Viac sme sa so "šéfom" spoznávali, začali sme spolu tráviť čas. Vždy som chcela staršieho partnera, ale až tak? Skrátka prekročili sme určité hranice, aj keď sme sa spolu nevyspali. Chodila som k nemu. Má všetko. Má aj dcéru, ktorá mi nevadí. Ale každý mi dohováral, že prečo si nenájdem niekoho, kto je slobodný, že prečo robím opatrovateľku. Ja som to tak nebrala. Ale teraz postupom času, ako sa vynárajú u mňa slobodní muži, oveľa mladší, tak som zrazu zistila, že chcem zažiť s človekom všetko "prvý krát". Nemyslím prvý sex :D to už mám dávno za sebou.ale také veci, že svadba, deti, zabezpečenie, dom, autá a podobne. Chápete ma ? Zmietam sa, lebo neviem, čo chcem. Bolo mi s ním fajn, ale ten vek. Každý ho pozná, dosť veľa ľudí to začalo riešiť , aj keď každému hovoríme, že spolu nič nemáme. Ale čo mám robiť ? Zajtra sa máme stretnúť večer v meste, lebo som povedala, že sa chcem porozprávať. Ale mám to ukončiť ? mne s ním bolo fakt veľmi dobre. A pre niektorých - nie, nie som s ním kvôli peniazom, máme dosť.

poradim38