lucídne sny

terus199

Lucidne sny mavam casto. Jednoducho mi v nich nieco nesedi predmety, ludia, meniace sa texty, cisla a vtedy si uvedomim, ze je to sen.
Vykradla som uz potraviny, vyspala som sa s polkou bloku, lietala som, vacsinou si len tak kracam po meste a snazim sa ludi presvedcit ze toto vsetko je len sen povedzte mi ked sa zobudite, ci sa vam tiez toto tu so mnou snivalo.
Potom mavam sny, ktore zacinaju tak ze lezim v posteli, tak ako som zaspala, potom si uvedomim ze mi nieco v izbe nesedi, nikto nie je doma je tam divne tlmene svetlo tak sa snazim prebudit, buchas si ruku o stenu hadzem sa o zem, potom sa mi zda ze som sa zobudila a ze lezim v posteli ale zase je to len sen a znova musim sa udierat velmi dlho a pptom som uz hore konecne. Toto 2. nenavidim.

Aliss

Tak predsa som nasla nejake techniky. Daj si napriklad wikipedicu. Su tam v skratke opisane nejake formy ako si osvojit lucidne sny.

Aliss

Rada by som ti dala nejaku radu ako na to, no zial, netusim. V priemere len malo ludi ma lucidne sny. Neviem vobec, ci sa da nejakou technikou ovplyvnit proces snivania. Asi zacnem pozorovat, ze kedy mam schopnost riadit co snivam, aby som dokazala opisat, co to spusta :D Viem len, ze je to velmi tvrdy spanok. Taky, po ktorom som rano naozaj svieza. Skus si dookola pred spanim opakovat, ze mas schopnost riadit svoj sen. Znie to blbo, ale tieto veci sa nam dostavaju do podvedomia. Presne tak, ako ked si clovek denne opakuje, ze sa mu nedari. No bodaj by nie...Skusaj, co sa ti v sne podari a pak sa ozvi, zvedava som :)

Puncova kocka

to znie velmi zaujímavo :D viem že keď sa o to snažím, uvedomiť asi to tak mám akoby rozmazaný obraz v hlave a neviem sa do toho naplno vžit .. a keď idem vykonať nejakú vec vtedy sa zobudím a snívať mi už nejde ://

Aliss