Som flákač a neviem prestať

Príspevok v téme: Som flákač a neviem prestať
enederman5444

Je tu niekto, kto má podobný problém? Ako to riešite? Ja som študent vš, v druhom ročníku. Na strednej škole som ešte dosahoval výborné výsledky ale s príchodom na vš sa to zhoršilo.

A nie len čo sa oblasti školy týka. Nie je to ťažká škola a viem že by som mohol dosiahnuť oveľa lepšie výdsledky ale proste vždy urobím len toľko aby mi to stačilo na prejdenie a viac sa nesnažím.
Moja práca stojí za hovno. Keď máme zadaný nejaký projekt tak ma moja skupina vždy neznáša lebo na začiatku nasľubujem veľa vecí z ktorých potom nesplním nič a všetko sa snažím zachrániť na poslednú chvíľu a urobiť aspoň jednu, dve veci keď už je projekt hotový. Keď sa máme pripravovať na skúšku a viem to už niekoľko týždňov dopredu tak aj tak skončím tak že sa začnem učiť posledné dva tri dni pred skúškou...

A najhoršie je na tom to, že sa snažím z toho dostať ale nejde to. A netýka sa to len školy. Už rok sa pokúšam začať cvičiť a za celý čas som cvičil možno tak 2 krát a aj to len večer keď už bolo neskoro. Taktiež aj keď si mám vybaviť nejaké úradné záleitosti tak pred tým utekám až kým to nie je vážne...

Nechce sa mi nič robiť. Teraz cez leto brigádujem tak si aspoň zarobím ale mimo roboty nič nerobím, len sedím doma a pozerám blbosti na youtube alebo len tak ležíma počúvam hudbu. S mojou prácou (či už v škole alebo inde) nie je nikto spokojný lebo všetko vždy odfláknem aby som to mal čím skorej za sebou... som schopný preležať celé hodiny v posteli alebo za PC.

Každý deň si hovorím že konečne začnem niečo robiť so sebou a každý deň skončím rovnako a každý deň zaspávam s výčitkami svedomia a už ma to neskutočne štve.. ale ani ten hnev ma nedokáže zmeniť a aj keď si milión krát poviem že TEEAZ začnem so zmenou tak aj tak skončím buď v posteli alebo za PC alebo sa idem prechádzať von do mesta do obchodných centier a na rušné miesta aby som unikol pred svojimi myšlienkami a zabil nejaký čas..