Priateľ odmieta sex...

Príspevok v téme: Priateľ odmieta sex...
Smutna_dievcina

Ahojte,
Neviem čo si mam myslieť, uvediem vas trochu do obrazu, potrebujem poradiť/pomôcť v mojej situacii... nebývam s priateľom (on ma 35, ja 24), sme spolu 4 roky, stretavame sa ako nam vyjde čas (on pracuje, ja študujem), cely čas ako sme spolu je pracovne dosť vyťaženy ale snažil sa vždy si na mňa najsť čas, teraz ma.povinnosti nielen v praci ale aj preraba byt, takže stretavame sa pomenej. Už je to 6.mesiac čo sme mali naposledy sex, hrozne ma to trapi (ma taktiež depresie,uzkosti ale to maval aj počas celeho vzťahu, snažim sa byť tolerantna, netlačiť na neho no už je toho na mňa fakt moc). Mam obavy sa s nim opať o tom rozpravať..lebo raz keď som sa zmienila prečo nema nikdy chuť,naladu na sex tak.odpoveď bola že je unavený psych.aj fyz... No a čo s tym ? Mam žiť teraz v celibate a čakať kym sa mu rezistentna depresia sama vylieči? Nieje v tom ina, som si ista pretože za ten čas viem kedy klame kedy nie. Sama som si prešla psych.problemamy preto sa fakt snažim netlačiť ho... Ale veľa veci sa zmenilo, vzdialujeme sa, malo času sme spolu... Som z toho veľmi smutna a obavam sa že sa nam tak štylom rozpadne vzťah.

matthiola

ten vekovy rozdiel je uplne v pohode pokial si rozumeju, tam by som nevidela ziaden problem. s mojim ked sme sa dali dokopy mal 36 ja 25 a mame spolu krasne 3 roky za sebou a dlhy zivot pred sebou :)
problem bude urcite v jeho chorobe, je mozne ze lieky ktore berie na depresiu mu znemoznuju mat alebo uzivat si sex?
este by ma zaujimalo, ci ste spolu niekedy hovorili o spolocnom ziti?

Jaroslav321

Ak si si istá, že je to len kvôli tomu, že je ako ti povedal unavený, neviem či by som t nejak riešil. No vieš môže to byť pravda aj nemusí. Je medzi vami dosť veľký vekový rozdiel a je normálne, že na niektoré veci máte iný pohľad

Kulikikua