Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Prečo som stále sám

Príspevok v téme: Prečo som stále sám
zakladateltemy

Mám otázku na chlapcov, ktorí majú viac ako 20 rokov a stále nikdy nemali ženu že prečo si myslíte že to tak je. Ja mám 23 a nikdy som nemal ženu a myslím si, že dôvody prečo ma žiadna nikdy nechcela ako sexuálneho partnera sú tieto:

- chudoba: pochádzam z chudobnej rodiny, nemám žiadne peniaze, musím každé euro veľmi dobre zvážiť
- škola: súvisí to s tou chudobou, som študent vš a z brigád si veľa nezarobím, všetko ide aj tak rodinný rozpočet, lebo moji rodičia sú chorí a musím im dávať peniaze aby sme spoločne vôbec ako tak slušne vyžili a mal som na oblečenie a školu
- môj vzhľad: som krpatý trpaslík, meriam sotva 170cm keď sa narovnám, preto ma väčšina žien prehliada, lebo na slovvensku je dosť vysoká priemerná výška a 90% chlapov je odomňa vyššých
- moja povaha: som introvert, som hablivý a nerád sa zoznamujem s neznámymi ľuďmi len tak, ale musím mať na to dôvod a nemám rád povrchné vzťahy ale bavím sa len s ľuďmi, s ktorými si mám čo povedať a mám spoločné záujmy takže okruh mojich známych je veľmi úzky
- môj sociálny život: nemám žiadne koníčky a hobby kde by som stretával nových ľudí, nemám žiadnu mimoškolskú/mimopracovnú aktivitu, ktorá by disponovala sociálnym kontaktom so skupinou ľudí... len pár krát som bol na káve s kamártmi zo školy, a to súvisí práve s mojou skurvenou finačnou situáiciou, pretože si nemôžem dovliť nič platiť, nemôžem si dovoliť rozhadzovať peniaze na kávu alebo na fitko alebo na nejaké iné aktivity....

Za hlavné dôvody považujem môj vzhľad a moju povahu.

Pretože väčšina žien nechce malého chlapa, to je to isté ako keď chlap nechce tlstú ženu, akurát že tlstá žena môže schudnúť ale ja nemôžem vyrásť o 10 cm :(