Odísť od rodičov

Príspevok v téme: Odísť od rodičov
mcnm41

Chcem sa opýtať ako ste to mali vy? Ja mám 23 rokov a neznášam to doma u rodičov, neustále všetko obracajú proti mne a vyhrážajú sa a robia zo seba obete a stále hádky a ja už mám toho plné zuby... neznášam ich ako sa stále robia obete ako oni sa o ma musia starať a ako som nevďačný a neviem čo ... čo ani nie je pravda...

Ale problém je ten že som študent na vš. A ak chcem odísť tak by som musel ukončiť školu a nájsť prácu... ale mám len gympel takže by som si nič dobré nenašiel a zarobil by som maximálne tak 600-700 € v hrubom...

Dá sa z takých peňazí sám vyžiť v Bratislave? Nemám partnerku ani žiadnych kamarátov, takže by som musel vyžiť len z jedného príjmu. Je mi to jedno, hlavne aby som mal aspoň na prežitie. Keď tak by som si zobral ešte nejakú brigádu k hlavnej práci aby som si privyrobil trochu viac.

Dá sa takto prežiť? Mal to niekto podobne ako ja? Naozaj zvažujem, že ukončím školu a pôjdem preč od nich lebo už ma fakt štve ako si myslia že mi budú kontrolovať život lebo sa o mňa starajú.... nevydržím to už ďalšie 3 roky s nimi, zbláznim sa....

Ako dlho trvá než si nájdem nejaký byt na podnájom alebo nejakú ubytovňu. Mám už teraz začať hľadať? A dá sa z tých 500€ zaplatiť bývanie, jedlo, energie atď. ??

dukatovabuchta

z 500 vyzijes,... ja som zarabala menej a dokazala som utiahnut sama byt, hypoteku... ! a zostalo mi do 100€ na mesiac na stravu...
len treba rozmyslat ked ides do obchodu co kupiš, zobrat si len 10€ a ist na nakup - cestoviny, ryza, zelenina... navaris si na 3 dni, v pohod.e..

otazka znie na čo??!!! ked maš moznost, ze BA je blizko hranic a mozes ist robit do AT za ine peniaze...

ameliawolf

prečo v BA???? ved prekroč hranice, do AT do daleko nemáš a hladaj prácu s ubytovaním, alebo do DE,.. pre chlapov je roboty dosť, je na výber...

Jeivi3kksneoe3