Mám depresiu?

Príspevok v téme: Mám depresiu?
Iveta8458

Ahojte...keď som bola malá nemala som to ľahké ( otec alkoholik, v škole ma šikanovali) ale veľa ludí si podobnými vecami prešlo... Veľa krát som mala obdobie keď som myslela iba na to ako strašne sa chcem zabiť. Momentálne mám 23. Študujem na vysokej a mám nejaké zlé obdobie. Musím sa donútiť aby som vôbec niečo spravila. Keď nemusím ísť do práce celý deň len ležím a nič nerobím. Musím sa donútiť ísť si spraviť jesť. Nikomu sa mi nechce odpisovať ani písať. Stále myslím iba na to ako strašne nenávidím seba za to, že som lenivá za to že nič nespravím a ako strašne nenávidím svoj život. Ako veľmi chcem aby skončil.Neustále plačem. Toto trvá už niekoľko mesiacov a asi sa to len zhoršuje. Neverím že by som si niekedy ublížila alebo niečo si spravila. Ale neviem čo mám robiť. Mám ísť k psychiatrovi? mal to niekto podobne a prešlo mu to? Neviem čo mám robiť. Najradšej by som nešla ku žiadnemu lekárovi

Faith Healer

Príspevky od tohto používateľa boli zablokované, na základe opakovaného porušovania pravidiel diskusie.

Jojo56

Dobrý deň potrebujem radu neviem či mám navštíviť psychiatra zistili mi tetaniu pred 3mesiacmi a odvtedy sa mi život rúca stále sa pozorujem všetko má bolí strašne premišlam mám úzkostné stavi neviem sa tešiť som stále smutní aj doma to mám ťažké mám manželku ktorá má nepodporuje tím to je horšie tak vás poprosím o radu čo mám spraviť ďakujem

trunchelicka

treba sa vediet sem tam odreagovat a potom by si nemala take depresie ako mas..na vsetko je liek, len to treba chciet

Tomas12345

Problem je to ze nemas nejaky konícek ktory by si vykonavala pocas toho ked mas veľa času. Nájdi si nieco co ta bude bavit, a tomu sa venuj pocas svojho volneho casu.

Anonym_93436