Ako ste spoznali svojho partnera/rku ?

Príspevok v téme: Ako ste spoznali svojho partnera/rku ?
mellakomo

Ahojte, privítam komenty ako od mužov tak aj od žien.

Na začiatok by som sa vám predstavil... som 22 ročný chlapec, študujem na vš ale aj pracujem. Väčšinu voľného času trávim doma prirpavovaním sa do školy a keď mám čas tak sa rád idem von prevetrať na bicykli alebo sa len tak prejsť. Taktiež aj cvičím, ale to robím tiež doma, mám všetku potrebnú výbavu doma a do fitka nechodím.

Napriek tomu že chodím do práce aj do školy a mám nespočet ľudí, ktorých poznám, tak aj napriek tomu stále cítim tú bezmocnosť niekoho si nájsť... mám taký pocit že každý okolo mňa to má strašne jednoduché a že ich partneri im proste padli do náručia bez pohnutia prsta, inak si to fakt neviem vysvetliť.. ako je to možné že každý si niekoho nájde tak ľahko ako mávnutím prútika...

Ako ste spoznali svojho priateľa vy? Dostali ste sa do toh tiež cez šťastnú náhodu? Lebo ja mám taký pocit že každému sa tie náhody hádžu pod nohy len mne nie :( Keď chcem niekoho osloviť a niekam pozvať tak to je príliš silené a normálne vidím tie pohľady ktoré hovoria "o čo sa snažíš ty chudáčik" .... proste ja nechápem tie dnešné baby, ako sú také nedostupné, každý si žije svoj život vo svojom mini-kruhu... tie sociálne siete riadne dojebali svet :/

Už ma to akože fakt neskutočne štve a som z toho zenchutený? Kde sú tie baby čo nikoho nemajú a nemôžu si nájsť? Uvažujem nad tým, že si buď zaplatím nejakú, alebo proste pokúsim sa zbaliť nejakú kravu na diskotéke aby som mal aspoň takú skúsenosť, lebo normálnym spôsobom si babu asi nenájdem... prečo to tak je že niekomu sa pošťastí a niekomu nie?

Mexxy

Som o niečo staršia od teba a mám stále rovnaký problém, tak ako aj mnohí ďalší na tomto fore. Tak si myslim že nám neostáva nič iné iba nerozmýšľať nad tym, netrapit sa a dúfať ze snáď raz na niekoho natrafíme

Palo 9