Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Nenávistná svokra

Príspevok v téme: Nenávistná svokra
Nevesta57

Neviem co a ako. S priatelom som uz tri a pol roka a jeho rodicia od zaciatku nasho vztahu nie su spokojny, ze si ma vybral (to este nevedia ze ma poziadal o ruku.) Problémy s jeho rodičmi zacali uz v prvy den návštevi. Ked som odisla tak priatelovi "akoze tajne aby som o tom nevedela" mama vypisovala smsky ze od kial mam take topanky ze isto mi ich on zaplatil a podobne. ( V tu dobu som mala dve roboty). Toto sa stale opakovalo matka prevazne mu vykrikovala ze mi kupuje oblecenie isto lebo mam krasny satnika toto vzdy ked som bola na navsteve tak potom smsky hned ako sme vypustili päty z domu ze ma isiel zaviest. Vymýšľala si ze za nou chodia ludoa a vravia aka som ku#a a cura a neviem.co vsetko a toto mu vravela. Taktiez jeho maly brat mi bonzol ze on ma ma rad a ze mu je luto ze ocko na mna slaredo nadava ze jeblina.

Nemaju dovod si to mysliet. Mam 24 študujem posledný rok na výške, zároveň aj pracujem v obdbore a od 16 rokov mam.pravidelne dve brigády okrem toho aj prednášam pre decká v rôznych krízových centrách. Moj hendikep za ktory ma odsudzujú je podla mna to ze moja mama a jeho boli z rovnakej dediny a moja mama je dva krát rozvedená plus moj priatel aj ja sme mali prve lasky z rovnakej dediny ako bývame. Cize moj prvý priatel bol z rovnakej dediny. Tak mam pocit ze toto nevedia prežiť alebo ja uz neviem. Niekedy mam pocit ze na mna matka jeho ziarli. (Dozvedela som sa ze robila peklo aj jendej jeho byvalej) Myslela som si ze to prejde e po tych rokoch ale nic. Teraz som u nich bola na návšteve a priatel prisiel z prace akurát tak sa isiel osprchovať a nechal ma samú v izbe a otvorené dvere mi nechal. Iba zdola počujem ako došiel ujo a nieco chcel povedat a tetka mu sepka : " A buď ticho hej lebo Zuza je hore." My doplo zev tej domácnosti sa o mne pekne asi nevraví.