Otázka pre mužov a ženy

Príspevok v téme: Otázka pre mužov a ženy
Musimsazmenit

Otázka pre mužov i ženy.
Muži,vadí vám na žene:
-keď ide ku kaderníčke a má menej vlasov než do teraz
-keď sa nemaľuje
-keď sa až príliš maluje
-keď má väčšie stehná
-keď cvičí
-keď necvičí
-keď plánuje budúcnosť (s deťmi)
-keď neplánuje budúcnosť
-keď nikdy nechce deti
-keď je introvert
-keď je extrovert
-keď od vás nikdy nechce pomôcť,hoci to potrebuje
-keď od vás neustále vyžaduje pomoc,hoci to nepotrebuje
- keď má extrémne dlhé a husté vlasy,o ktoré sa nestará
-keď má málo vlasov,o ktoré sa síce stará
-keď nevie variť
-keď variť vie
....

Ženy,vadí vám,alebo vás priťahuje na mužoch niečo zhora?

Ďakujem,že ste sa dočítali až sem. Táto téma nie je z mojej hlavy. Študujem psychológiu a potrebovala by som zistiť od (mne) neznámych ľudí. Tak prosím,seriózne odpovede. Veľmi mi pomôžete. V Prípade,ak by som niečo zabudla doplniť,čo vám prekáža na druhom pohlaví,môžete mi aj tak dolu napísať. Veľká vďaka!

Jana Lukacova

Musimsazmenit:...ak chcete byť jedného dňa ľuďom nápomocná potrebujete sa zamerať na seba (do seba) na to, čo Vás vedie k zaoberaniu sa uvedenými otázkami...odpovede na ne sú pre Vás samú, ako aj budúce povolanie nepodstatné...

Mrauka

Keby sa muz maloval to by mi uz asi vadilo ;)
A teraz vazne. Ides z extremu do extremu, podla toho na co sa pytas. Ano, extremy by mi uz vadili.
Asi by mi proste vadilo, ak by nebol MUZ. Taky ten pravy muz, nic zozenstele, vyzorom, spravanim, hodnotami a zodpovednostou. O zenu v muzskom tele zaujem nemam.

Vyberava