VICHY-NORMADERM skusenosti

Príspevok v téme: VICHY-NORMADERM skusenosti
prettywoman18

Dobry den, mam 18 rokov a trapi ma moja plet, mam neustale vyrazky, jedna zmizne, druha sa objavi... uz mam z toho naozaj nervy, pretoze spoluziacky maju krasne cistu plet mozno jedna vyrazka raz za cas a to maju tolko rokov co ja, a pritom este aj fajcia a piju, ja sa snazim stravovat zdravo, nepijem, obcas si zapalim, ale to len pred nejakou skuskou v skole, inak nic...
No a k veci, rozpravala som sa s kamaratkou o tom, ta mala tiez tento problem nech robila hocico a vraj jej pomohla znacka Vichy rada Normaderm, zevraj je to rada na problematicku plet u dospelych.. tak by som to chcela vyskusat, najma ma zaujal nocny krem a denne serum, ale chcem vediet vase skusenosti, ak niekto pouzivate alebo ste pouzivali, pretoze je to dost financne nakladne, kedze kremy maju len 50ml a ja som studentka, zarabam si iba brigadami... dakujem za vase skusenosti a rady :-)

ghart

ja mam velmi dobre skusenosti s normaderm cistiaci gel...vyborne cisti a vyrazky postupne miznu.mala som v tehotenstve hrozne vyrazky a nic nepomahalo az toto. takze skus zacat cistiacim gelo na zaciatok stoji do 18rur 400ml a uvidis. potom sa.porad v lekarni, ktory krem poradia na suchu plet.urcite vyskusaj minimalne ten gel je super

prettywoman18